Istraživanje: Deca će pojesti mnogo više nakon gledanja reklama za brzu hranu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Maj.2025, 16:46

Istraživanje: Deca će pojesti mnogo više nakon gledanja reklama za brzu hranu

Istraživanje je pokazalo da su mladi ljudi, koji su videli ili čuli reklame za proizvode sa visokim sadržajem zasićenih masti, šećera i soli, konzumirali su proseku 130 dodatnih kalorija, što je ekvivalentno dvema kriškama hleba, preneo je Gardijan.
U studiji je učestvovalo 240 dece uzrasta od sedam do 15 godina iz škola u Mersisajdu, a u dve odvojene prilike prikazano im je ili im je puštano pet minuta reklama za brzu hranu, a zatim i reklama za nehranjive proizvode.
Nakon toga, ponuđene su im grickalice poput grožđa ili čokoladica, a kasnije i ručak sa nizom slanih, slatkih i zdravih jela.
Autori istraživanja su izračunali da su, nakon reklama, deca konzumirala 58 kalorija više u grickalicama...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.