
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Maj.2025, 16:46
Istraživanje: Deca će pojesti mnogo više nakon gledanja reklama za brzu hranu
Istraživanje je pokazalo da su mladi ljudi, koji su videli ili čuli reklame za proizvode sa visokim sadržajem zasićenih masti, šećera i soli, konzumirali su proseku 130 dodatnih kalorija, što je ekvivalentno dvema kriškama hleba, preneo je Gardijan.
U studiji je učestvovalo 240 dece uzrasta od sedam do 15 godina iz škola u Mersisajdu, a u dve odvojene prilike prikazano im je ili im je puštano pet minuta reklama za brzu hranu, a zatim i reklama za nehranjive proizvode.
Nakon toga, ponuđene su im grickalice poput grožđa ili čokoladica, a kasnije i ručak sa nizom slanih, slatkih i zdravih jela.
Autori istraživanja su izračunali da su, nakon reklama, deca konzumirala 58 kalorija više u grickalicama...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...