Istinite priče o neuspehu: DNA Communications & ICT Hub organizovali treći Fuckup Nights Advertising Fail Stories

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 31.Maj.2018, 11:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Istinite priče o neuspehu: DNA Communications & ICT Hub organizovali treći Fuckup Nights Advertising Fail Stories

Kao licencirani organizatori od strane globalnog pokreta Fuckup Nights, DNA Communications i ICT Hub organizuju seriju događaja Advertising Fail Stories. Ovim povodom na novoj lokaciji DNA Communications i DNA House of Brands, svoje seksi fejlove podelili su:

Andrej Bele, Generalni direktor SPP Kafa i GM Grand prom Beograd – Atlantic Grupa

Jelena Čađenović, Brand and Experience Management Director, VIP mobile

Maja Vujašković Đureinović >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << , Corporate Public Relations & Public Affairs, IKEA SEE.

Zahvaljujući Fuckup Nights do sada već 250 gradova širom sveta menja svoje razmišljanje o neuspehu i uspešno ga prihvata kao sastavni deo procesa svakog poslovanja. Da li ćete se i vi priključiti rušenju tabuua o neuspehu u svojoj zemlji?

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.