Izvor: Advertiser-Serbia.com, 31.Maj.2018, 11:30 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Istinite priče o neuspehu: DNA Communications & ICT Hub organizovali treći Fuckup Nights Advertising Fail Stories
Kao licencirani organizatori od strane globalnog pokreta Fuckup Nights, DNA Communications i ICT Hub organizuju seriju događaja Advertising Fail Stories. Ovim povodom na novoj lokaciji DNA Communications i DNA House of Brands, svoje seksi fejlove podelili su:
Andrej Bele, Generalni direktor SPP Kafa i GM Grand prom Beograd – Atlantic Grupa
Jelena Čađenović, Brand and Experience Management Director, VIP mobile
Maja Vujašković Đureinović >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << , Corporate Public Relations & Public Affairs, IKEA SEE.
Zahvaljujući Fuckup Nights do sada već 250 gradova širom sveta menja svoje razmišljanje o neuspehu i uspešno ga prihvata kao sastavni deo procesa svakog poslovanja. Da li ćete se i vi priključiti rušenju tabuua o neuspehu u svojoj zemlji?
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...