Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Maj.2016, 15:39 (ažurirano 02.Apr.2020.)
IntegracIAA 2016: PARTICIPATE & UPGRADE
Sekcija mladih profesionalaca (International Advertising Association – Serbian Chapter) 21. maja u 11 časova, u Galeriji Progres organizuje konferenciju pod nazivom IntegracIAA: Participate & Upgrade.
Radi se o najvećem edukativnom događaju koji “podmladak IAA Srbija” organizuje petu godinu zaredom, sa namerom da okupi mlade ljude koji se bave marketinškim komunikacijama, kao i studente fakulteta na kojima se izučavaju marketing i srodni predmeti. Prisutni će biti u prilici >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << da čuju predavanja na temu neuromarketinga, oblasti koja izaziva veliku pažnju cele struke poslednjih godina. Uzimajući u obzir količinu informacija sa kojim se svakodnevno susrećemo, vrlo je važno pitanje koje od tih informacija zapravo naš mozak usvaja i procesuira, odnosno na kakve impulse potrošači zaista reaguju. Korak dalje u odnosu na tradicionalne metode i alate koji utvrđuju potrebe, motivacije i reakcije potrošača jesu upravo metode koje se koriste u okviru neuromarketing istraživanja.
Učesnici će predavanja održati: Dr Nikolaos Dimitriadis (University of Sheffield) – Neuromarketing explained: truths, myths and hopes; Anka Gorgiev (PhD Candidate in Neuromarketing) – Neuromarketing: O čemu se radi? Nebojša Krivokuća (DDB Communis) – Pitanje srca: O trendovima, emocijama i brendovima; Aleksandar Milanović (Valicon) – Neuromarketing put do srca ne vodi preko stomaka, Sanja Pešić (Alma Quattro) – Radionica: Programiranje uspeha.
Sonja Špikić, član Boarda Young Professionals, ističe da je IntegracIAA najvažniji i najveći godišnji događaj Sekcije i da predstavlja odličnu priliku za unapređenje mladih ljudi iz struke, ali mogućnost da se međusobno upoznaju i razmene iskustva. Verujemo da će ovogodišnja tema izazvati veliko interesovanje među mladim ljudima i da smo napravili odličan izbor predavača. IntegracIAA već ima status događaja koji ne treba propustiti zbog kvalitetnog sadržaja, ali I dobre i pozitivne atmosfere.
Održavanje konferencije su podržale kompanije Coca-Cola, Direct Media, Erste banka, Strauss Adriatic, Alma Quattro i Digital Printing Center. Ulaz je, kao i ranijih godina, slobodan za sve zainteresovane uz prethodnu registraciju na linku http://bit.ly/1WXPJCg
Sekcija Young Professionals predstavlja deo IAA Serbia od 2011. godine. Okuplja mlade ljude do 30 godina koji su već zakoračili u svet marketinških komunikacija ili se za to pripremaju kao apsolventi na fakultetima na kojima se izučava marketing. Srpski ogranak IAA jedan je od najaktivniih I najperspektivnijih u okviru IAA mreže.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...