Instagram uveo opciju označavanja proizvoda

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Mar.2022, 05:48

Instagram uveo opciju označavanja proizvoda

Društvena mreža Instagram uvela je opciju označavanja proizvoda, koja je za sada dostupna samo korisnicima u SAD-u.

Nova opcija omogućava korisnicima da u svojim postovima označavaju proizvode različitih brendova. Ranije su ovu mogućnost imali samo profili kreatora i biznisa, a sada će je u naredna četiri meseca dobiti svi korisnici Instagrama.

U proteklih nekoliko godina Instagram se postepeno okreće prodaji proizvoda putam aplikacije, a novitet koji stiže će pomoći >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << korisnicima da lakše identifikuju proizvode na fotografijama ili klipovima, kao i na storiesima.

U planovima Instagrama je da u ovaj miks nešto kasnije doda i Reels.

Kako bi se označio proizvod, prvo će se morati da označi brend kojem pripada. Nakon kreiranja posta i obavljanja potrebnih prilagođavanja, brend će se tagovati pomoću opcije „Tag people“ , a nakon toga će se pojaviti opcija „Tag products“. Potom će biti potrebno samo dodirnuti proizvod na fotografiji/klipu te s liste izabrati njegov naziv. Drugi korisnici će dobiti opciju kupovine putem linka ili direktno putem aplikacije.

Poslovni profili će moći videti svoje tagovane proizvode i odabrati da li žele da se ti tagovi pojavljuju u „tagged tabu„, a imaće i opciju onemogućavanja tagovanja.

Izvor: klix.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.