Imago Ogilvy agencija godine IdejeX, a Kraš najbolji oglašivač IdejeX

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Apr.2023, 13:59

Imago Ogilvy agencija godine IdejeX, a Kraš najbolji oglašivač IdejeX

Pobednici IdejeX, nacionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se već 13 godina uspešno takmiče agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 21. aprila u glavnoj dvorani Dana komunikacija u Rovinju. Titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji Imago Ogilvy, a oglašivačem godine na IdejiX proglašen je Kraš.

Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Imago Ogilvy redom i Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda, Señor, Design Bureau >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Izvorka Jurić, McCann Zagreb, MinusMinus Agency, Studio Tumpić/Prenc, Utorak, Odjel Marketinga HNK Hajduk, Šesnić&Turković, Šanavala, BBDO Zagreb i Lesles, kreativni studio za proizvodnju filma i videa.

Na IdejiX već se godinama uspešno takmiče kako velike tako i male agencije, kao i samostalni umetnici, sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i bronzana priznanja. Projekti se takmiče u četiri grupe kategorija – Best on Market, Best of Ad-Making, Best Branding & Rebranding te novoj grupi Best of Positive Change – a ove godine istakli su se sledeći projekti.

U grupi kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:

Zlatno priznanje nagrade X u grupi Best of Ad-Making osvojili su:

Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding sljedeći projekti:

U grupi Best of Positive Change zlatnu je statuu osvojio sledeći projekat:

U skupini kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih nagrada IdejaX:

Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making grupi kategorija osvojili su:

Srebro su u grupi Best Branding & Rebranding osvojili:

U skupini Best of Positive Change srebro kući nose:

Dobitnici su brončanih nagrada u skupini Best on Market:

Brončanu nagradu IdejaX u skupini Best of Ad-Making osvojili su:

U skupini Best Branding & Rebranding broncu su osvojili sljedeći projekti:

U skupini Best of Positive Change broncu je osvojio sljedeći projekt:

Važno je istaći i da su već svima dobro poznate statue ovoga takmičenja kreativnosti ove godine redizajnirane, proslavljajući ugled i dugovečnost takmičenja, a novi vizualni identitet potpisuju Sven Sorić, potpredsednik Hrvatskoga društva dizajnera, i Jelena Babić. „Ideja X dodeljuje se projektima čiji uspeh leži u preseku kreativnog haosa i racionalnog odlučivanja, koji se susreću na spojevima desne i leve strane mozga (ili čak i puta leve i desne ruke). Metal i drvo čine dve polovine nagrade, koje svojim položajima u ravni preseka formiraju X. Taj oblik nije čist, on je “zastao” u pokretu stapanja dve površine — dve polovine ideje — one oštre i naizgled vrednije i one robusne i stabilizirajuće, poručuju tvorci novog izgleda statue, koji su u njega utkali filozofiju takmičenja, kao i njegove težnje za kreativnom izvrsnošću u službi zajednice – između ostalog, i kroz održive materijale.

Na svečanoj dodel su uručene i nagrade mladim talentima industrije. Jana Cvetko i Wana Kiiru iz Komunikacijskog laboratorija s projektom Priče koje izuvaju iz cipela osvojile su žiri i zaslužile Grand Prix na ovogodišnjem takmičenju Young Lions Croatia powered by Elan, kojem je i ove godine cilj bio istaći nove hrvatske kreativne snage, a pritom ukazati i na važnost rekreacije za zdrav život. Mlade lavice će otputovati u Kan na svetski festival kreativnosti i okušati se na globalnom takmičenju Cannes Young Lions.

Izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice na dugo iščekivanim Danima komunikacija uveličalo je proslavu najboljih ideja te mladih talenata komunikacijske industrije i istaknutih agencija, oglašivača i pojedinaca. Nakon dodela nagrada BalCannesa prve večeri te IdejeX i mladih lavova druge večeri; u festivalskoj svečanoj završnici slede proglašenja pobednika takmičenja MIXX i Effie Awards Croatia.

Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.

Foto: Emica Elveđi, PIXSELL

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.