Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Sep.2025, 14:16

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] MCCANN SKOPJE: „Start-up Garage“ za Halkbank Skopje

IDEJA I NJENI EFEKTI. Svaki dan se suočavamo sa nedostatkom finansijske podrške za ljude koji žele da pokrenu sopstveni biznis. Oni imaju ideju, inspiraciju, inovaciju i sve veću potrebu za finansijskom podrškom. Ovaj paket je kreiran na osnovu praćenja pulsa tržišta, gde do sada nije bila dostupna finansijska podrška za preduzeća u fazi razvoja, kao i na osnovu misije i posvećenosti Halkbanke da bude jedan od lidera na finansijskom tržištu u Makedoniji.
Naravno, prepoznavanje potencijala koje takva ideja donosi takođe je od velikog značaja. Svesni smo da su mnogi poslovi započeli skromno, a ponekad su, kao rezultat nečije „lude“ ideje, nastali u „startup garaži“. Upravo u tim trenucima poslovnih...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[O TRADICIONALNIM MEDIJIMA] PREDRAG GUBERINIĆ, UM Beograd: „Digitalni izazovi, medijska stvarnost i nova pravila igre“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Sep.2025, 12:02

Kako vidite stanje u domaćim tradicionalnim medijima? Koje procese prepoznajete u njihovom radu i postojanju? Koje značajne pojave primećujete u medijima bilo da su pozitivne, bilo da su negativne?..– Tradicionalni mediji trenutno posluju, rekao bih, u veoma izazovnom okruženju suočeni s konkurencijom...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.