
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Sep.2025, 14:16
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] MCCANN SKOPJE: „Start-up Garage“ za Halkbank Skopje
IDEJA I NJENI EFEKTI. Svaki dan se suočavamo sa nedostatkom finansijske podrške za ljude koji žele da pokrenu sopstveni biznis. Oni imaju ideju, inspiraciju, inovaciju i sve veću potrebu za finansijskom podrškom. Ovaj paket je kreiran na osnovu praćenja pulsa tržišta, gde do sada nije bila dostupna finansijska podrška za preduzeća u fazi razvoja, kao i na osnovu misije i posvećenosti Halkbanke da bude jedan od lidera na finansijskom tržištu u Makedoniji.
Naravno, prepoznavanje potencijala koje takva ideja donosi takođe je od velikog značaja. Svesni smo da su mnogi poslovi započeli skromno, a ponekad su, kao rezultat nečije „lude“ ideje, nastali u „startup garaži“. Upravo u tim trenucima poslovnih...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
[O TRADICIONALNIM MEDIJIMA] PREDRAG GUBERINIĆ, UM Beograd: „Digitalni izazovi, medijska stvarnost i nova pravila igre“
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Sep.2025, 12:02
Kako vidite stanje u domaćim tradicionalnim medijima? Koje procese prepoznajete u njihovom radu i postojanju? Koje značajne pojave primećujete u medijima bilo da su pozitivne, bilo da su negativne?..– Tradicionalni mediji trenutno posluju, rekao bih, u veoma izazovnom okruženju suočeni s konkurencijom...