[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] MCCANN SARAJEVO: „Inspirisana naslijeđem“ za brend Olimpija, Coca-Cola

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Jun.2025, 13:51

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] MCCANN SARAJEVO: „Inspirisana naslijeđem“ za brend Olimpija, Coca-Cola

IDEJA I NJENI EFEKTI.
Ideja: Četrnaeste Zimske olimpijske igre održane 1984. godine u Sarajevu proglašene su, do tada, za najbolje organizovane Zimske olimpijske igre. Olimpijski duh ostao je da živi u glavnom bh. gradu, koji je s velikim ponosom i u posebnom olimpijskom raspoloženju, kroz bogat kulturni i sportski program, 2024. godine obeležio važan jubilej – 40 godina.
Za klijenta The Coca-Cola Company, brend voda Olimpija, kreirana je kampanja kojom se tim agencije McCann Sarajevo pridružio proslavi i obeležavanju 40-e godišnjice Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu. Cilj agencije McCann Sarajevo je bio da evocira uspomene i dodatno oživi ponos grada i na bogato kulturno nasleđe koje često nije...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.