Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Sep.2025, 14:34

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI] MCCANN LJUBLJANA: „Un/accessible slopes“ za Mastercard Slovenia

IDEJA I NJENI EFEKTI.
FIS Ski Jumping World Cup Finals na Planici je najpopularniji sportski događaj u Sloveniji. Ipak, za mnoge osobe sa invaliditetom, prisustvovanje ovom spektaklu godinama je predstavljalo veliki izazov. Mastercard Slovenia je prepoznao ovaj izazov i kroz projekat „Un/accessible slopes„ pokrenuo promenu, omogućivši osobama sa invaliditetom da budu deo ovog spektakla.
Cilj projekta bio je da kroz inovativnu digitalnu platformu poveže ljude koji putuju na Planicu sa osobama sa invaliditetom koje nisu imale mogućnost samostalnog prevoza. Ova jedinstvena inicijativa ne samo da je omogućila praktična transportna rešenja, već je kreirala i prilike za socijalnu integraciju....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.