[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ZOO agencija: „Domaće u glavnoj ulozi“ za Podravku

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Mar.2025, 15:59

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ZOO agencija: „Domaće u glavnoj ulozi“ za Podravku

IDEJA I NJENI EFEKTI. Nakon uspeha s Krastavcem, Paprikom i Graškom, došlo je vreme da Podravkina kampanja Domaće u glavnoj ulozi dobije svoj nastavak. Ovog puta u glavnoj ulozi našao se paradajz, protagonista slavne Podravka Passate, a kreativnu palicu ponovno je preuzela ZOO agencija.

Osim što je kampanja trebala vizuelno i komunikacijski da se nadoveže na prethodnu, zadatak je bio istaći 100% hrvatsko poreklo Podravka Passate, ali i pomoći >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << proizvodu da se diferencira od konkurencije, pretežno italijanskih brendova.

Da bi to postigao, kreativni tim ZOO agencije odlučio je da paradajz prikaže kao filmsku zvezdu koja se proslavila u svetskim specijalitetima, poput pizze Margherite i parmigiane, ali najradije bira uloge u domaćim jelima, poput bakine salse.

Kako bi to iscenirali, smestili su paradajz na čak 3 filmska seta koja prikazuju tipične italijanske lokacije, ali i onu najvažniju – domaće polje. Za produkciju spota pobrinula se Blau produkcija, s Isom Živanović kao producentkinjom i Svenom Pepeonikom kao direktorom fotografije. Marin Ostojić i Danijel Mahović uz pomoć Midjourneya osmislili su scenografski mood, a majstor minijature Mislav Mironović prenio ga je u realni svet

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kako bi se što efikasnije zahvatila široka ciljna populacija, kreirana je 360 kampanja koja je uključivala TV, digital, OOH, radio i POS kanale. Glavna poruka preneta je u TV spotu, dok su digitalni i POS materijali direktnije targetirali ciljnu grupu i preneli sve benefite proizvoda u fokusu.

Da su komunikacijske poruke uspešno prenete, potvrdili su rezultati kampanje prema kojima je 76% ispitanika izjavilo da im se sviđa kampanja, što je za 7% više od West Adria norme. To se odrazilo i na prodaju pa je tako u 2024. zabeležen količinski rast prodaje Podravka pasiranog paradajza u odnosu na prošlu godinu.

Osim one namenjene potrošaču, ova je kampanja poslala još jednu poruku, a to je da i u nastavku postojeće kampanje uvek postoji prostor za kreativni odmak.

PROJEKTNI TIM.

Podravka:

Sanja Garaj Miloš, Direktorica sektora Korporativni marketing

Emilija Sačer, Rukovodilac produkcije i kreative

Ela Ljubić, Specijalistica za produkciju i kreativu

Dominik Petak, Specijalista za produkciju i kreativu

ZOO agencija:

Matea Maršić, Account managerka

Marin Ostojić, Kreativni direktor

Karmela Arbanasić, Copywriterka

Goran Marošević, Client service direktor

Danijel Mahović, Kreativni direktor, Art direktor

Kristina Reksa Novak, Art direktorica

Ana Krstić, Dizajnerka

Produkcija TV spota:

Isa Živanović, Executive producer

Iva Jurlina, Production managerka

Marin Ostojić, Redatelj, Prompt writer

Sven Pepeonik, Direktor fotografije

Mislav Mironović, Scenografija, minijature

Marta Bunjan, Scenografkinja

Antonija Jurina, Scenografkinja

Midjourney Model V5.0, Scenografski mood

Paula Šantić, Food stilistkinja

Valent Balun, Montažer

Nikola Zelmanović i Luka Kedžo, Fotografi

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.