![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] Studio Tumpić/Prenc: „Aqua Maris – 100% bez mikroplastike“ za Jadran galenski laboratorij](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2024-Studio-Tumpic-Prenc-Aqua-Maris-100-bez-mikroplastike.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 31.Mar.2025, 17:11
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] Studio Tumpić/Prenc: „Aqua Maris – 100% bez mikroplastike“ za Jadran galenski laboratorij
IDEJA I NJENI EFEKTI.
POZADINA I CILJ PROJEKTA
Zbog problema globalnog zagrevanja, korišćenje „manje“ plastike bio je glavni prioritet potrošača pre pandemije uzrokovane virusom COVID 19.
Za vreme i nakon pandemije pažnja javnosti preusmerila se s problema „ekoloških promena“ na urgentne i nužne „socijalne“ prioritete. Potrošači su počeli da očekuju i traže od brandova da zaštite njihovo lično zdravlje i zdravlje njihovih bližnjih. Kriza izazvana pandemijom bitno je uticala na promenu potrošačkih potreba i ponašanja. Potrošači razvijaju veću empatiju i privrženost prema kompanijama i brandovima koji razvijaju socijalno ponašanje i delovanje za širu...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...