[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] STUDIO SONDA: „RAWINO – Crafted by terroir“ za OPG Rafael Ravnik

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Feb.2025, 16:05

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] STUDIO SONDA: „RAWINO – Crafted by terroir“ za OPG Rafael Ravnik

IDEJA I NJENI EFEKTI. Novi brend prirodnog vina, rađenog prema ekološkim principima, probija se na tržište, a njegova etiketa zamišljena je kao glavni kanal komunikacije. Želja je da se kroz nju prenese autentična priča o vinaru koji se vodi gotovo zaboravljenim drevnim metodama proizvodnje, što uključuje i sublunarnu maceraciju u glinenim amforama (qvevrima), zakopanima u istarsku zemlju. U tim amforama u tlu, u nenatkrivenom dvorištu, vina mesecima prolaze proces >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << maceracije pod mesecom, suncem i kišom, izložena svim prirodnim uticajima.

KONCEPT

Za komunikaciju jedinstvenosti tog procesa koji diferencira RAWINO od ostalih proizvođača, želja je da se pun krug zatvori i odabirom samog materijala boca. Odabrana je boca od pečene gline, a zatim je odlučeno da se prenese doslovno deo tla i vegetacije koja je rasla iznad ukopanih amfora. Kako nije bilo moguće pronaći štampariju koja može izvesti ovakvu „direktnu“ metodu štampe stvarnim biljem, uz dodavanje samog tla u proizvodnju boje, u podrumu vinarije RAWINO uspostavljena je prava mala „kućna“ štamparija koja radi po principu sito štampe.  Da bi se dodatno istakla prirodnost vina, izbegnut je momenat grafičkog dizajna proizvedenog od strane ljudske ruke, već je ubrano bilje postavljeno direktno na štamparski okvir, ostavljajući svoj otisak na svakoj boci. Tako se može reći da je, kroz bilje, etikete odštampala direktno sama priroda, baš kao što i vinar dozvoljava prirodi da sama stvara vino koje se krije unutar boce. “Raw” pristup u brendu RAWINO se na kraju komunicira i kroz isti takav dizajn boce, te se u njenoj namernoj nesavršenosti, lišenoj dorada i intervencija, očitava i filozofija vina.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.

Rezultati

Rasprodato za 2024. (berba 2021.)

●Kompletno ispunjene rezervacije za 2025. (berba 2022.)

●Distribucija u Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji i Singapuru

●Gratis 9 poziva na sajmove i promocije prirodnih vina

●Nominacija za jedno od 100 najboljih vina Hrvatske (Wine Club), već u prvoj godini postojanja brenda

●Značajna medijska pokrivenost:
Državni radio i TV / 2 vodeća dnevna lista, portali i blogeri specijalizovani za vina…

PROJEKTNI TIM.

Kreativna direkcija, koncept, dizajn, copywrite – Jelena Fiškuš, Sean Poropat, Studio Sonda

Copywrite teksta na boci – Sara Šalov, Studio Sonda

Account Executive – Sara Bažon, Studio Sonda

Produkcija – Kućna štamparija (RAWINO vinarija)

Klijent – RAWINO

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Studio Sonda

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.