[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] SAATCHI & SAATCHI BEOGRAD: „Classic Festive Art Edition“ za NESCAFÉ

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Mar.2025, 14:58

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] SAATCHI & SAATCHI BEOGRAD: „Classic Festive Art Edition“ za NESCAFÉ

IDEJA I NJENI EFEKTI. Novogodišnji praznici su prava prilika za povezanost, druženje i vreme kvalitetno provedeno sa prijateljima i porodicom.

Trenuci puni magije, prazničnog duha i veselja su posebno važni za glavnu ciljnu grupu, kafoljupce od 25 godina i više, koji optimistično gledaju na život i visoko vrednuju vreme koje provode sa porodicom i prijateljima, prepoznajući da ove veze čine njihov život bogatijim i uživajući u praznicima koji predstavljaju priliku >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << za jačanje tih veza.

Pored magije spajanja ljudi, praznici i okupljanja donose i posebne tradicije; ono što je jedinstveno u našoj zemlji jeste da se u posetu često domaćinima kao poklon nosi pakovanje kafe.

A gde drugi vide magiju – NESCAFÉ vidi umetnost.

U toplim prazničnim trenucima i tradiciji darivanja kafe, NESCAFÉ u saradnji sa kreativnom agencijom Saatchi & Saatchi i drugim partnerima, video je priliku da dodatno oplemeni vreme provedeno sa najdražima.

NESCAFÉ je ove praznične sezone zamenio svoju prepoznatljivu crvenu ambalažu posebnom, ograničenom serijom NESCAFÉ Classic pakovanja pod nazivom „Umetnost praznika“, koncipiranom i dizajniranom od strane kreativnog tima agencije Saatchi & Saatchi.

Tri jedinstvena pakovanja, inspirisana prazničnim delima velikana ekspresionizma, kubizma i secesije, zajedno hvataju pažnju potrošača i pozivaju na stvaranje sopstvene umetnosti u šoljici, okruženi onima koji su im najdraži. Na ovaj način agencija ne samo da povezuje NESCAFÉ sa delima visoke umetnosti, već i potrošačima pruža dodatnu vrednost, ulepšavajući poklon koji daruju prijateljima koje posećuju.

Potrošači su mogli da odaberu dizajn koji im najviše odgovara – ili dizajn koji predstavlja savršen poklon za onog velikog ljubitelja kafe kog poznaju – ili pak da objedine sva tri dizajna u seriji i uživaju u umetnosti praznika i punoj i bogatoj aromi NESCAFÉ Classic kafe.

A kada praznici prođu, NESCAFÉ „Umetnost praznika“ ostaje uz sve naše potrošače kao opipljiv suvenir magičnih trenutaka koje smo proveli sa najdražima i izvor inspiracije za stvaranje novih uspomena.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Pakovanja su lansirana na tržištima širom Evrope: u Srbiji, Bugarskoj, Rumuniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Turskoj i Francuskoj. Uz sama pakovanja pripremljeni su i POSM i drugi in-store materijali, dizajn posebnih pakovanja sa uključenom šoljom i štampane knjižice recepata na limenkama, kao i eCommerce baneri.

Sinergija između timova brenda i agencije rezultirala je:

Povećanim brojem kupaca NESCAFÉ proizvoda

Većom količinom NESCAFÉ proizvoda u jednoj kupovini

Rastom market share-a samog brenda

Mediji koji su korišćeni i medijski reach koji je projekat imao

Sam dizajn pakovanja/ambalaže, POSM i drugi in-store materijali, dizajn posebnih pakovanja sa uključenom šoljom i štampane knjižice recepata na limenkama, kao i eCommerce baneri.

PROJEKTNI TIM.

Brend: NESCAFÉ

Ralitsa Tatova – Group Brand Manager NESCAFɮ Pure Soluble Coffee

Kostadin Otonov – Brand Manager Bulgaria and Macedonia NESCAFɮ PSC

Gordana Dragičević – Brand Manager Pure Soluble Coffee – Adriatic North Hub (Croatia, Bosnia and Hercegovina)

Ivana Bauk – Brand Manager NESCAFɮ Pure Soluble Coffee i Serbia & Montenegro

Maya Ivanova-Peneva – Junior Brand Manager

Elena Tsarakov – Brand Manager Romania

Agencija: Saatchi & Saatchi Beograd

Snežana Vučković Kalinović – Client Service Director

Svetlana Ćirović – Regional Account Director

Miloš Kuzmanović – Senior Account Manager

Vanja Samardžija – Associate Creative Director

Amanda Stević – Associate Creative Director

Jasna Bogojević – Art Director

Natalija Novogradski – Copywriter

Vladimir Simendić – DTP

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Saatchi & Saatchi Beograd

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.