[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] OVATION: „Chipsy Kings“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Mar.2025, 15:19

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] OVATION: „Chipsy Kings“

IDEJA I NJENI EFEKTI.

Kome se brend obraća?

Obraća se mlađoj generaciji koja prepoznaje moć ritma i stila. Oni koji rastu uz hip-hop, koji znaju svaki beat, svaki stih, i koji prepoznaju estetiku koja dolazi sa kolažom muzike, trenda i kulture.

Da, oni koji svoje inspiracije nalaze u svemu što je autentično, energično i pravično.

Za njih, Chipsy i Pepsi nisu samo brendovi, već simboli. Prvi izbor za uživanje u svakom >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << trenutku. Zajedno, kao spoj koji se savršeno uklapa u njihov svet.

Znaju šta je dobra kombinacija, baš kao što znaju da je hip-hop više od muzike – to je način života.

Ovaj projekat je način da se stara promocija prenese u novo vreme i na nov način.

Insajt i kako je agencija Ovation došla do njega

Pa, prepoznali su ključnu stvar – nije svaki brend u mogućnosti da poklanja, ali oni koji su izgradili poverenje kroz vreme, mogu to sa stilom.

Pepsi i Chipsy nisu samo proizvodi, oni su simboli povezani sa kulturom koja traje. Samo pravi ortaci, oni koji su tu kroz godine, mogu da pruže nešto ekstra – i to nije samo poklon, to je iskustvo.

U Ovation su tako shvatili da cilj nije samo da se ponudi promocija, već da je učine nezaboravnom, autentičnom. Kraljevska promocija zaslužuje kraljevski pristup. Ideja je da se Chipsy ne predstavi samo kao snack, već kao pravi kralj u svetu uživanja, koji dolazi sa svojim vernim partnerom – Pepsi. Kroz muzičku energiju je dodatno začinjena ova priču, koja ne samo da oslikava duh mlađe generacije, već i stvara vezu sa onim što oni vole.

Kako su u Ovation došli do ključne poruke

Do ključne poruke su došli kroz proces usmeravanja pažnje na ono što je zaista važno i specifično za promociju. U svetu prepunom buke, gde su svi okrenuti glasnim zvucima i brzoj potrošnji, morali su da se istaknu.

Ideja je bila da se jasno i direktno povežu s potrošačima, posebno mlađim generacijama, ali i da ne zaborave starije koji su takođe deo ciljne grupe.

Kroz analizu, shvatili su da je najvažnija stvar – jednostavnost.

Poruka mora biti jasna: „Kupiš Chipsy, dobiješ Pepsi„. Nema prostora za zabunu, nema uvijanja. Želeli su da svi, od najmlađih do najstarijih, prepoznaju tu promociju i da ona postane deo svakodnevnog života. Pored toga, kroz humor i energiju, dodat je element koji će ostati u sećanju. U agenciji znaju da je ponekad najjednostavniji pristup najsnažniji, pa je zato poruka oblikovana tako da je lako ponoviti i prepoznati.

Bilo je ključno da svi u domaćinstvu, od mame do mlađeg brata, znaju za promociju.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.

Hronološki sled plasiranja komunikacije

Komunikacija je započela tizerom, jer je agencija želela da pobudi znatiželju i interesovanje. Kroz kratke, intrigantne poruke postavljeno je pitanje „Hm, nastaviće se, ali kako?

Ovaj pristup je imao za cilj da stvori napetost i natera publiku da se zapita šta će sledeće biti, ali i da ih podseti da postoji nešto više od obične promocije.

Nakon tizer kampanje, usledili su bilbordi i city light oglasi postavljeni na strateškim lokacijama širom grada. Bilbordi su osigurali da potrošači, čak i oni koji nisu na internetu, budu u kontaktu sa kampanjom, vide prve vizuale i počnu da povezuju promociju sa brendom Chipsy. Ovi vizuali bili su očigledni, prepoznatljivi i upečatljivi, postavljeni tako da ne možete da ih ignorišete dok prolazite kroz grad.

Kada je kampanja postala prepoznatljiva, krenulo se sa digitalnim kanalima.

Pored klasičnih banner oglasa, kreiran je sadržaj koji je bio drugačiji i dinamičniji. Fotke „kraljeva“ – likova iz kampanje – uzdizale su Chipsy do visina, kao pravi simbol kvaliteta i stila.

Ove slike su bile živopisne i inspirativne, uz stilski modernizovane elemente koji su se uklapali u atmosferu koja je bila namerna da bude energična, hrabra i u trendu sa mlađim generacijama.

Želja je bila da se ujedine fizički i digitalni svet. Počelo se sa komunikacijom na mestu prodaje, gde su proizvodi bili jasno označeni i gde je promotivna ponuda bila očigledna.

To je omogućilo kupcima da odmah donesu odluku o kupovini, jer su odmah prepoznali da uz jedan kupljen Chipsy, ide Pepsi.

Na terenu je nastavljeno sa pružanjem direktne, fizičke interakcije, dok se u isto vreme pojačavala prisutnost na digitalnim platformama, što je omogućilo da se svi potrošači angažuju u obe dimenzije.

Ključni kanali koje je Ovation koristio i zašto

Da bi postigli pravi balans u komunikaciji i obuhvatili različite ciljne grupe, odlučili su se za korišćenje nekoliko ključnih kanala. Znaju da različite generacije komuniciraju i informišu se na različite načine, pa je cilj bio da se zadrže oni stariji koji su već navikli na tradicionalne kanale, dok istovremeno efikasno dosegnu mlađu publiku koja je prisutna na digitalnim platformama.

TV je bio jedan od osnovnih kanala jer, iako se smatra tradicionalnim, i dalje ima snažnu ulogu u komunikaciji sa širom ciljnom grupom.

Digitalni kanali kao što su društvene mreže (Instagram, TikTok, YouTube) bili su ključni za mlađu generaciju, koja se sve više oslanja na online sadržaj i aktivno prati influensere, video sadržaje i trendove.

Ove platforme omogućavaju direktnu interakciju sa potrošačima i pružaju mogućnost viralisanja sadržaja, što je izuzetno važno za brand koji želi da bude prepoznatljiv i povezan sa mlađim potrošačima.

Komunikacija na mestu prodaje bila je ključna jer omogućava neposrednu interakciju s kupcima, na tačnoj lokaciji gde se proizvod kupuje. Ovaj kanal omogućava da potencijalni kupci odmah prepoznaju promotivnu ponudu i donesu odluku u trenutku kada su najviše motivisani za kupovinu. Tu, promocija zaista postaje konkretna, jer direktno utiče na ponašanje potrošača.

Kombinovanjem svih ovih kanala, postignuta je šira dostupnost i komunikacija sa svim generacijama, bez kompromisa u efikasnosti.

Korišćeni mediji: TV, Digitalni kanali, Komunikacija na mestu prodaje

PROJEKTNI TIM.

Agencijski tim:

Mirijana Narandžić – copywriter

Miloš Dimić – copywriter

Vladimir Mitrović – kreativni direktor

Dejan Micić – art direktor

Marko Lužajić – dizajner

Luka Momić – community

Vukasin Vučetić – account

Ivana Jovanović – account direktor

Produkcijska agencija: Bad Rabbit

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Ovation

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.