[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] MILLENIUM PROMOCIJA i BRUKETA&ŽINIĆ&GREY „Hrvatska 2074. – pogled u budućnost“ za Croatia osiguranje

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Maj.2025, 12:11

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] MILLENIUM PROMOCIJA i BRUKETA&ŽINIĆ&GREY „Hrvatska 2074. – pogled u budućnost“ za Croatia osiguranje

IDEJA I NJENI EFEKTI. Croatia osiguranje je najdugovječnije i najveće osiguravajuće društvo u Hrvatskoj, koje je prošle godine obeležavalo jubilarnu, 140. obletnicu kompanije. Nakon što se za 130. jubilej okrenulo prošlosti, ovaj put se Croatia osiguranje okrenulo budućnosti. Ključni komunikacijski izazov bio je podstaći i dijalog o budućnosti, posebno među mladima koji će je živeti. Želja je bila da se stvori sadržaj koji će biti relevantan i verodostojan pa se tako rodila ideja o jedinstvenom multimedijskom paviljonu u kojem kroz 5 ključnih oblasti – Međunarodni odnosi, Demografija, Ekosistem, Privredni razvoj te Kultura i zabava – trideset vodećih naučnika, stručnjaka i umetnika daju pesimistično,...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.