[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] IMAGO OGILVY: „GucEye Protect“ za brend Studena

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Apr.2025, 16:05

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] IMAGO OGILVY: „GucEye Protect“ za brend Studena

IDEJA I NJENI EFEKTI. Većina brendova pića bez pogovora se uskladila s evropskom regulativom o uvođenju neodvojivih čepova, ali Studena je odlučila da bude drugačija. Inspiraciju je pronašla u internet skečevima u kojima se potrošači neodvojivim čepom ironično bodu u oku.
Na vrhuncu hypea oko novih čepova Studena je zato predstavila “GucEye Protect”. Zaštitne naočare za sigurno hidriranje nastale su kao limited edition spoof proizvod koji je potrošačima omogućio da ubodu priliku za hidraciju, a ne svoje oko.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Komunikacija u vizualnom stilu TV prodaje 90-ih sadržala je digitalnu aktivaciju s fizičkim naočarama kao nagradama i...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.