[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] HURA i IAB Croatia: „Dani komunikacija“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Feb.2025, 14:32

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] HURA i IAB Croatia: „Dani komunikacija“

IDEJA I NJENI EFEKTI. Poznati festival kreativnosti i komunikacija Dani komunikacija i 2024. godine nadmašio je sva očekivanja, pa je, uz rekordnu posećenost, i ovom prilikom isporučio jedinstvenu festivalsku ponudu, produkciju koja se retko viđa na ovim prostorima i najviši nivo organizacije te sa stilom i puno smeha dočekao DK zajednicu na svoj deseti rođendan.

S ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, firmi i udruženja partnera, pokrovitelja i prijatelja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << festivala, više od 70 programskih sadržaja odvijalo se na čak 7 festivalskih lokacija. DK zajednica krajem aprila prošle godine okupila se kako bi na festivalskom 360° stageu upijala jedinstvene uvide 13 predavača iz Argentine, Belgije, Singapura, UK-a i SAD-a i brojnih hrvatskih i regionalnih stručnjaka.

Uz po mnogima najbolji program u ovom delu sveta, ovaj tipično-netipični festival obeležila su i predavanja u ponoć, predavanja na plaži, pivo posle programa, beach afterparty uz zalazak sunca, spektakularna nova produkcija glavne 360° dvorane, rasprodane prve količine FUCK & LOVE mercha, nova četvrta dvorana, prvi AI asistent jednog ovakvog događaja u Hrvatskoj i čitav niz drugih neviđenih sadržaja nikada sunčanijeg izdanja Dana komunikacija. Spektar tema koje su pokrile sve od ispitivanja granica kreativnosti, tabu-tema industrije, rušenja stereotipa i kreativnog haosa izvukao je najaktuelnije i najzanimljivije od industrije – a u večernjim terminima dodeljena su i priznanja za najbolja postignuća među 518 projekata u izboru za nagrade struci, na odabiru koji je radilo 118 članova žirija i odbora takmičenja.

Ovaj uzbudljivi festival još jednom je pokazao da je, iz krajnosti u krajnost i iz crnog u belo, komunikacijsku industriju moguće istovremeno mrziti i voleti, ali da prema njoj nikako nije moguće biti ravnodušan. Organizatori su zato povodom zatvaranja desetog izdanja pozdravili svoju DK zajednicu, zahvalili svim predavačima, panelistima, partnerima, prijateljima festivala, medijima te svima koji su bili deo organizacije i pomogli da se realizuje ovaj opsežni projekat uz čestitke pobednicima takmičenja, zatvorivši festivalska vrata – dogodine.

Utisci su sažeti u festivalskom videu!



Dane komunikacija organizuju Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, te IAB Croatia, kolektivni predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Događaj je popratio niz vodećih nacionalnih news i strukovnih medija s više od 800 medijskih objava.

PROJEKTNI TIM.

Organizacioni odbor Dana komunikacija:

Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e, IAB-a Croatia i Dana komunikacija

Jelena Fiškuš, predsednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia

Anđela Buljan Šiber

Davor Bruketa

Damir Ciglar

Nikola Žinić


HURA & IAB Croatia tim:

Maja Baumschabel, Project Manager

Helena Fuker, Project Manager

Barbara Tolić Aušić, Communications Manager

Marin Vlainić, Social Media Manager

Eva Trstenjak, Awards Manager

Fran Ljubej, Finance Coordinator

Monika Bogdanić, Awards Coordinator

Katarina Osmak, Communications Assistant

Barbara Zorić, Project Assistant

Nika Kašljević, Project Assistant

Ana Joskić, Project Assistant

Produkcijski tim: Damir Stupnišek, Lara Stolnik, PaliGasi

Vizualni identitet: Jelena Babić i Sven Sorić

Priredila: Snežana Milić

Izvor: HURA i IAB Croatia

Foto: Vana Katančić

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.