[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Vegeta BIO – Sve ima bolji okus s Vegetom“ za Podravku

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Feb.2025, 14:32

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Vegeta BIO – Sve ima bolji okus s Vegetom“ za Podravku

IDEJA I NJENI EFEKTI. Vegeta je univerzalni dodatak jelima, originalna mešavina sušenog povrća i začina koja svakom jelu daje bolji ukus. Iako je pre 65 godina bila prvi univerzalni začin u Srednjoj i Istočnoj Evropi, danas ima mnogo drugih konkurenata. Pitanje je kako se izdvojiti?

Budžet za ceo projekat i kampanju bio je 25.000 evra, a zadatak je bio jednostavan – 2024. godine Vegeta je slavila 65. rođendan, kako stvoriti nešto drugačije. Jer Vegeta nije samo >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << začin na polici, Vegeta je alat koji je stvorila žena za žene u borbi za ravnopravnost polova.

U periodu nakon Drugog svetskog rata, žene su postale deo radne snage tražeći ekonomsku nezavisnost i ravnomernu raspodelu kućnih poslova. Tokom tog transformacijskog perioda, 1959. godine, profesorica Zlata Bartl osmislila je Vegetu koja je značajno skratila vreme kuvanja i omogućila čak i najmanje iskusnim muškarcima da kreiraju ukusna jela.

Danas, 65 godina kasnije, Vegeta je postala poznato ime prisutno u kuhinjama širom sveta, a izvozi se u više od 60 zemalja. Međutim, iako većina žena radi, kućni poslovi i dalje su nejednako raspodeljeni.

U čast svojih početaka, Vegeta je odlučila da stvori limitirano izdanje pakovanja povodom godišnjice, kao podsetnik celoj porodici da podeli kućne poslove.

TG: Zaposlene žene u porodicama s decom.

Limitirano izdanje pakovanja izrađeno je od kartona i aluminijuma, bez lepka. Dizajn odaje počast originalnom metalnom pakovanju koje se često koristilo kao limena kutija za odlaganje sitnica.

Grafički elementi na pakovanju otkrivaju bogatu istoriju Vegete i njen status u popularnoj kulturi. Pakovanje je takođe fizička poveznica s online zbirkom jednostavnih recepata koje je stvorila zajednica ljubitelja Vegete. Pakovanje je dizajnirano kao alat za sve one muškarce koji još uvek uče kako profesionalno da koriste varjaču, a uključuje i detaljna uputstva za korišćenje mašine za pranje sudova.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Vegeta BIO limitirano izdanje napravljeno je u samo 1000 komada, a bilo je dostupno za kupovinu u prodavnicama samo jedan dan – 8. marta 2024., na Međunarodni dan žena, u jednom tržnom centru u Zagrebu i Koprivnici gde su pozvani novinari.

Rezultati:

• 30 medijskih objava.


• Pokrenut je razgovor na društvenim mrežama o tome kako, čak i nakon 65 godina borbe, žene i muškarci nemaju ravnomerno raspodeljene odgovornosti.

Direktni uticaj na prodaju:

Mart 2024. vs. ožujak 2023. – porast od 25% u odnosu na prethodnu godinu

Mart 2024. vs. februar 2024. – porast od 20%

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.