Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Mar.2024, 12:31
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] SEÑOR: „Sve duplo“ za bonbon
IDEJA I NJENI EFEKTI. Više nego ikad, potrošači znaju šta žele i očekuju od brenda alate kojima će to i ostvariti. Stari model kupovine, more for more, ne odgovara više na njihove potrebe. Zato je bonbon prepoznao potrebe svoje ciljne grupe smart shoppera i skrojio ponudu koja će im odgovarati (duplo) više od ponuda ostalih telekoma.
UZALUD VAM TRUD SVIRAČI.
Koliko platiš – toliko dobiješ, princip je po kojem funkcioniše telekom tržište. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << To je dobro poznato ciljnoj grupi smart shoppera. Ali ponuda iz bonbona izokrenula je sve naglavačke jer je bonbon odlučio da počasti sve svoje korisnike s duplo giga, minuta i poruka.
Kako bi ta ponuda što slikovitije preneta, parafrazirana je poznata izreka „Koliko para, toliko muzike“ i iskorišćena situacija u kojoj smo se svi barem jednom našli: na venčanju, pred harmonikom koja nas pogađa u srce i vabi da otvorimo novčanik. Tamo gde svi ostali korisnici dobijaju tačno toliko koliko su platili, bonbon korisnike čeka ugodno iznenađenje.
ŠTA TO MOJE OČI VIDE?
Nakon venčanja nije retkost videti duplo idući dan. Ali u slučaju bonbon komunikacije oči vas ne varaju: vizuali pokazuju tačno to šta vas čeka u bonbonu.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. TV, OOH, DOOH, print, online oglašavanje
SEÑOR
Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica
Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter
Vanja Luetić ~ Kreativni direktor, copywriter
Tomislav Fabijanić ~ Head of design
Nika Novak ~ Account asistentica
SARADNICI
Rino Barbir ~ Redatelj
Tina Fras ~ Producentica
Marko Ferković ~ Video Editor
Igor Vuković ~ DOP
Marina Jurišić ~ Production manager
Marin Balaić ~ Animator
Dubravo Robić ~ Zvuk
Damir Žižić ~ Fotograf
HRVATSKI TELEKOM
Branka Bajt ~ Direktorica sektora za brend
Javorka Jovančević ~ Rukovodilac odseka za upravljanje marketinškim komunikacijama
Martina Riplin ~ Stručnjakinja za marketinške komunikacije
Bojana Martina Jurak ~ Stručnjakinja za medijsko oglašavanje
Martina Kunić ~ Stručnjakinja za marketing prodajnih mesta
Tihana Sedlar ~ Stručnjakinja za društvene mreže
Mia Vidović ~ Stručnjakinja za društvene mreže
Diego Perez Tenessa De Block ~ Direktor odeljenja za ponudu mobilnih usluga
Tomislav Obadić ~ Strateški rukovodilac grupe, Odeljenje za ponudu mobilnih usluga
Nikolina Pejović ~ Stručnjakinja za upravljanje ponudom, Odeljenje za ponudu mobilnih usluga
Ivana Dragoje ~ Stručnjakinja za upravljanje ponudom (web & app), Odeljenje za ponudu mobilnih usluga
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Señor
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...