[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „Fonly – Telefoni i samo telefoni“ za A1 Srbija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Mar.2024, 09:09

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „Fonly – Telefoni i samo telefoni“ za A1 Srbija

IDEJA I NJENI EFEKTI. U vremenu sve veće popularnosti onlajn šoping platformi koje nude sve na jednom mestu, na prezasićenom tržištu gde telco operateri dominiraju kada je prodaja telefona u pitanju, trebalo je lansirati novi online šoping brend koji se bavi prodajom mobilnih telefona.

U tu svrhu agencija Leo Burnett kreirala je brend Fonly, pod sloganom „Telefoni i samo telefoni“, kojim se referiše na specifičnost delatnosti brenda. U širem >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << komunikacionom smislu, ideja je bila da se ono čime se Fonly bavi istakne pričom o tome čime se brend ne bavi.

Važan segment komunikacije bio je i vizuelni identitet, koji je upečatljiv i savremen, sa minimalnim i efektnim narativom, kako bi u fokusu ostala informacija da se na tržištu pojavilo novo mesto gde se može kupiti telefon i da se zove Fonly.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kampanju je činila serija intrigantnih OOH rešenja koja su skrenula pažnju javnosti neobičnim komunikacionim pristupom, na način koji je relevantan za svaku lokaciju, dotičući se i aktuelnih gradskih tema. Tako se u blizini pijaca komuniciralo da tu ne možete da nađete kamen za kupus, u prometnoj gradskoj ulici da nema parking mesta, a u okolini velikoprodajnog lanca gde je skoro bila tuča oko aparata za vafle – da nema aparat za vafle itd.

Isti princip je primenjen i u delu digital kampanje, gde su ljudi na specijalizovanim sajtovima dobijali poruke koje se odnose na delatnost tog sajta u svetlu aktuelne gradske teme. Primera radi, na sajtu nekretnine.rs pojavljivali su se Fonly baneri sa porukom „Tražiš povoljnu nekretninu? Nema.“, a u sekciji sa oglasima za posao na kupujemprodajem.com mogao se videti baner koji poručuje „Tražiš posao u struci? Nema.“

Kampanja je pokrenula diskusije na društvenim mrežama, uključujući Reddit, a kako iz Fonly-a saznajemo prodaja je krenula odlično.

PROJEKTNI TIM.

Marija Dunjić, Account Director

Anja Radulović, Executive Creative Director

Jovana Dukić Vasić, Strategic Planner

Nevena Balšić, Creative Director

Miloš Milanović, Art Director

Aleksandar Saničanin, Idea Maker

Nikola Zmajević, Senior Copywriter

Nemanja Popović, Copywriter

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Leo Burnett

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.