[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „Ostavi utisak, ne otisak“ za Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Mar.2024, 14:38

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „Ostavi utisak, ne otisak“ za Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

IDEJA I NJENI EFEKTI. Nestlé Adriatic Naša planeta, kao i čitavo društvo, suočena je sa nikad većim izazovima – gomilaju se izuzetno velike količine plastike, dostupno nam je sve manje izvori vode za piće, a emisije ugljen-dioksida u atmosferi izazivaju pregrevanje Planete i globalno zagrevanje. Iz tih razloga, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (u daljem tekstu Fond) već nekoliko godina organizuje konkurs za edukaciju i ekološku nagradu za učenike osnovnih i srednjih škola, koji je 2023. godine nosio naziv „Ostavi utisak, a ne otisak“.
Cilj informativno-edukativnih aktivnosti Fonda, pre svega kroz ovaj konkurs, jeste da motiviše učenike osnovnih i srednjih škola...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.