Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Mar.2024, 14:38
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „Ostavi utisak, ne otisak“ za Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
IDEJA I NJENI EFEKTI. Nestlé Adriatic Naša planeta, kao i čitavo društvo, suočena je sa nikad većim izazovima – gomilaju se izuzetno velike količine plastike, dostupno nam je sve manje izvori vode za piće, a emisije ugljen-dioksida u atmosferi izazivaju pregrevanje Planete i globalno zagrevanje. Iz tih razloga, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (u daljem tekstu Fond) već nekoliko godina organizuje konkurs za edukaciju i ekološku nagradu za učenike osnovnih i srednjih škola, koji je 2023. godine nosio naziv „Ostavi utisak, a ne otisak“.
Cilj informativno-edukativnih aktivnosti Fonda, pre svega kroz ovaj konkurs, jeste da motiviše učenike osnovnih i srednjih škola...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...