![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] IMAGO OGILVY: „RBA Financijska početnica: ONI od plaće do plaće“](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2023-IMAGO-OGILVY-RBA-Financijska-pocetnica-ONI-od-place-do-place.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Mar.2024, 15:31
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] IMAGO OGILVY: „RBA Financijska početnica: ONI od plaće do plaće“
IDEJA I NJENI EFEKTI. Zbog prirode svog poslovanja banke su često nezasluženo na lošem glasu. Cilj kampanje RBA Financijska početnica “ONI od plaće do plaće” bio je da pokaže da je RBA zaista stalo do
društveno odgovornog poslovanja. Nivo finasijske pismenosti u društvu je nizak, zato je svaka kampanja koja može da donese neki napredak na tom polju veoma potrebna.
Edukativne kampanje često svojom izvedbom kod potrošača ne izazivaju ništa osim >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dosade. Međutim, uz dobru kreativnu ideju, svaki se sadržaj može učiniti zanimljivijim i zabavnijim. Zato je kampanja finasijskog opismenjavanja sprovedena na način koji će ovoj tematici dati ljudsko lice i dozu humora.
Suvoparni finasijski pojmovi koji žive u teoriji u ovoj su kampanji oživeli u svakodnevnoj praksi kroz duhovitu knjigu Finansijska početnica “ONI od plaće do plaće”.
Hrvatska umetnica Tisja Kljaković Braić slavu je stekla svojim karikaturama u kojima se bavi svakodnevicom običnih ljudi. Njeni likovi “ONI” su u stvari svi prosečni ljudi suočeni sa životnim izazovima i situacijama. Deo života je i upravljanje finansijama, a to je oblast u kojoj mnogi trebaju još mnogo da uče. Osnovni finansijski pojmovi predstavljeni su u “Početnici” uz duhovite ilustracije kako bi bili svima bliži i razumljiviji.
Kako bi došli do svog primerka knjige potrošači su morali da reše on-line kviz kojim proveravaju svoju finansijsku pismeneost. Nakon toga mogli su da zatraže svoj primerak početnice. Činjenica da su štampani primerci knjige razgrabljeni, a da su pdf primerci skinuti preko 14.000 puta govori u prilog tome da je kampnaja uspela u naumu proširivanja svestoi o važnosti finansijske pismenosti.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kampanja je u gotovo u celosti sprovedena putem interneta, osim ponekog letka i print oglasa u samim poslovnicama banke. Glavni elementi bili su on-line kviz koji su potrošači morali da reše da bi mogli da dobiju pdf verziju „Početnice“, content i oglasi na društvenim mrežama, web banneri i drugi digitalni formati.
Medijski rezultati:
FB&IG
Impresije: 5.049.730 (KPI>46%)
Klikovi: 40.083 (KPI>145%)
GDN
Impresije: 6,794,926 (KPI>74%)
Klikovi: 17,436 (KPI>94%)
Web
PDF preuzimanja: 14,352 (KPI>43%)
Započeti kviz: 23.266
Završeni kviz: 16.766 (KPI>67%)
Stopa konverzije: 72% korisnika koji su započeli kviz, su ga i završili
PROJEKTNI TIM.
Agencija: Imago Ogilvy
Ilustrator: Tisja Kljaković Braić
Chief Executive Creative Director: Darko Bosnar
CEO: Damir Ciglar
Client Experience Director & Project Lead: Iris Žarkov Štambuk
Head of Creative strategy & Executive Co-Director: Dina Dretvić
Creative Director: Luka Mavretić
Senior Copywriter: Goran Bader
Designer: Karmela Gudiček
Digital Marketing Specialist & Media Lead: Brigita Krog
Junior Social Media Manager: Lena Šuša
Head of digital & Executive Co-Director: Nela Fegić Moguljak
DTP: Nikola Janjić, Lana Kessler
Interactive Designer: Danko Tomac
Junior Designer: Dario Srnec
Account Manager: Manja Žutić
Web Development: DRAP digital production
Managing Director: Željko Glavor
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Imago Ogilvy
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...