Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Mar.2024, 15:31
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] IMAGO OGILVY: „RBA Financijska početnica: ONI od plaće do plaće“
IDEJA I NJENI EFEKTI. Zbog prirode svog poslovanja banke su često nezasluženo na lošem glasu. Cilj kampanje RBA Financijska početnica “ONI od plaće do plaće” bio je da pokaže da je RBA zaista stalo do
društveno odgovornog poslovanja. Nivo finasijske pismenosti u društvu je nizak, zato je svaka kampanja koja može da donese neki napredak na tom polju veoma potrebna.
Edukativne kampanje često svojom izvedbom kod potrošača ne izazivaju ništa osim dosade. Međutim, uz dobru kreativnu ideju, svaki se sadržaj može učiniti zanimljivijim i zabavnijim. Zato je kampanja finasijskog opismenjavanja sprovedena na način koji će ovoj tematici dati ljudsko lice i dozu humora.
Suvoparni finasijski...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...