[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: „Rebrending kampanja za Padrino dostavu“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Apr.2024, 12:07

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: „Rebrending kampanja za Padrino dostavu“

IDEJA I NJENI EFEKTI. Padrino, služba dostave i kurirskih usluga iz Novog Sada, prepoznala je potrebu za proširenjem poslovanja i raznolikosti usluge. Odlučili su se da uđu u sektor dostave hrane i drugih potrepština putem mobilne aplikacije.

Kako bi ovu novu uslugu uspešno predstavili ciljnoj grupi, bilo je neophodno unaprediti vizuelni identitet i osmisliti strategiju komunikacije brenda.

Padrino je već bio dobro pozicioniran kod publike, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << pa je odlučeno da se zadrže prepoznatljivi elementi brendinga, ali sa unapređenjem, kako bi se postigla modernija i profesionalnija estetika.

Tako se krenulo se od postojećeg kompleksnog rešenja koje je u procesu rasterećeno suvišnih elemenata i pročišćeno. Novo, redizajnirano rešenje, zadržalo je bumerang-strelicu kao element koji simbolizuje lokaciju i dinamiku dolaska na istu. Oštre ivice dodatno ističu brzinu dostave koja je ključna prednost usluge.

Pažljivo odabrana kombinacija tirkizne i crvene boje osiguravala je prepoznatljivost u industriji, dok je istovremeno diferencirala Padrino od konkurencije.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. U cilju promovisanja novog učesnika na tržištu dostave hrane, osmišljena je i sveobuhvatna marketinška kampanja koja je Novosađanima predstavila novu, lokalnu aplikaciju za dostavu.

Plan je bio da primena novog brendinga krene od dostavnih vozila, kesa i ostalih štampanih materijala, kao i promo poklona poput magneta sa šaljivim porukama napisanim lokalnim slengom.

Deo kampanje bio je usmeren na oglašavanje i marketing na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, a sprovedena je i Google Search kampanja.

Oglasi su, pored ostalih benefita Padrino aplikacije, komunicirali saradnju sa poznatim novosadskim lokalima iz kojih građani rado poručuju hranu. Iako lokalno targetirana, social media kampanja je ostvarila impozantne rezultate – reach preko 600.000 i preko 11.477.000 impresija.

Jedna od taktika podrazumevala je email marketing. Korisnici koji su se registrovali na Padrino mejling listu, dobili su posebnu priliku da uz besplatnu dostavu među prvima vide, isprobaju i testiraju Padrino aplikaciju.

U okviru kampanje, kreirani su i PR tekstovi koji su pažljivo distribuirani relevantnim medijima. Rezultat toga bio je 39 pojavljivanja u medijima, što je značajno doprinelo dodatnoj promociji vrednosti brenda.

Posebnu pažnju građana privukli su upečatljivi bilbordi i totemi postavljeni širom Novog Sada. Vizualni elementi su pažljivo osmišljeni sa sloganom „Ovde dostavlja Padrino”, posebno pozicionirani u područjima grada gde su druge kurirske službe manje prisutne.

Ova sveobuhvatna kampanja bila je snažan podstrek biznisu Padrina i promociji mobilne aplikacije. Doprinela je prepoznatljivosti brenda i omogućila širenje ključnih poruka među različitim potrošačima. Podrška biznisu ostvarena je kroz povećanje udela na tržištu i jačanje poverenja kod potrošača.

PROJEKTNI TIM.

Mihaela Turner: Strategic Development Director

Adorjan Kurucz: Creative Director

Isidora Basarić: Digital Account Manager

Jovana Obradović: Account Executive

Jovana Čičić: Digital Content Specialist

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Homepage.Creative.Digital.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Redizajn vizuelnog identiteta i ambalaže – Favarger“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Apr.2024, 11:11

IDEJA I NJENI EFEKTI. Agencija Bruketa&Žinić&Grey osmislila je redizajn ambalaže najstarijeg švajcarskog proizvođača čokolade kako bi istakla njegovu dugovečnost i činjenicu da proizvode čokoladu od 1826. godine. Nova ambalaža trebala je da doprinese ideji da se u svoj punoći postigne zanatski...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.