![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] CREATIVE DISORDER STUDIO: „Oglas bez Predrasuda” za Coca-Cola HBC](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2023-CREATIVE-DISORDER-STUDIO-Oglas-bez-Predrasuda-za-Coca-Cola-HBC.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Apr.2024, 10:53
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] CREATIVE DISORDER STUDIO: „Oglas bez Predrasuda” za Coca-Cola HBC
IDEJA I NJENI EFEKTI. Coca-Cola HBC je kompanija koja puno polaže na rodnu ravnopravnost. Pozicija Business developer-a u sektoru prodaje je veoma perspektivna uz odlične prilike za napredovanje.
Iako su neki od najboljih Business developer-a u kompaniji žene, one se retko prijavljuju za ovu poziciju.
Razlog za ovo je dvostruki stereotip koji postoji prema ovom poslu. Žene nisu zainteresovne jer ne misle da je za njih. Postoji uverenje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << da je pretežak, nije atraktivan i ima reputaciju “muškog posla”. S druge strane, u samom poslu vladaju predrasude koje dovode do toga da se žene često ne shvataju ozbiljno, i da se ženski kandidati ne tretiraju jednako kao muški.
Coca-Cola HBC je želela da ovo iz korena promeni i zato se okrenula ka jedinima koje ove stereotipe mogu da opovrgnu – Ženama koje već rade kao Business developeri.
Tako je nastao “Oglas bez predrasuda”, oglas za posao koji se bori protiv rodnih stereotipa u pretežno muškoj industriji.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Jedinstvena serija oglasa za posao, u kojoj business developerke preokreću stereotipne izjave vezane za žene u njihovoj profesiji, našla se na bilbordima širom Srbije, društvenim mrežama, i online kanalima.
“Oglas bez predrasuda” je za samo prve dve nedelje kampanje doveo do 100% više prijava nego bilo koji oglas za ovu poziciju do sada.
Više od pola prijavljenih bile su žene.
PROJEKTNI TIM.
Isidora Radojčić – Creative Project Lead
Andreja Nježić – Creative / Art
Ivan Westerveen – Creative / Copy
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Creative Disorder Studio
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...