[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Sve ima bolji okus s Vegetom“ za Podravku

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Feb.2024, 13:29

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Sve ima bolji okus s Vegetom“ za Podravku

IDEJA I NJENI EFEKTI. U kategoriji univerzalnog dodatka jelima Vegeta je lider u većini zemalja Adria regije, a prisutna je u više od 50 zemalja širom sveta. Vegeta je, kao malo koji brend u Hrvatskoj, ali i šire u regiji, utkan u kolektivnu svest kao ukus koji vole generacije potrošača, bez obzira na međusobne razlike.

To je garancija odličnog ukusa i sigurnosti da će jelo sa Vegetom uvek ispasti dobro. Ali čak i više od toga, radi se o ukusu koji je našim >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << nepcima postao toliko poznat da prevazilazi organoleptičko i prelazi u metafizičko, pokazujući da ne utiče pozitivno samo na naš apetit, već i na naše raspoloženje, čime se na duhovit način bavi kampanja „Sve ima bolji okus s Vegetom“.

Ciljevi su zasnovani na činjenici da ovoj kategoriji na tržištu nedostaje inovativnost i modernost, a novom komunikacijom želja je bila da se unese dašak kreativnosti, istakne garancija dobrog ukusa i praktičnosti i podstakne korišćenje. Osnovni cilj je bio privlačenje mlađih potrošača, stvaranje emotivne veze sa budućom generacijom potrošača i davanje ideja, kao i podsticaj za kreativnu i ukusnu upotrebu Vegete u svakodnevnoj pripremi hrane. Želeli su da pokažu postojećim potrošačima da je njihov brend u toku s vremenom.

Kampanja podstiče potrošače da se oslone na Vegetu u svakoj situaciji, čak i van kuhinje. Uz Vegetu možemo da začinimo bilo šta, bilo gde i bilo kada, jer Vegeta donosi ono najbolje u svakom jelu, uvek i svuda. Vegeta, koja je sa nama više od 60 godina, duboko je ukorenjena u svakodnevni život svojih potrošača, pa tako i slogan „SVE IMA BOLJI OKUS S VEGETOM!“ poprima mnogo šire značenje od jednostavnog začinjavanja hrane.

Posmatrajući rezultate kampanje, vidljiv je rast prodaje za isti period 2022. u odnosu na 2023. – 7% u vrednosti i 6% u kvantitetu (izvor: NielsenIQ), a TV spotovi su pokazali značajan uticaj na top of mind, razmatranje i korišćenje od strane light korisnika i pozitivan uticaj na glavne imidž atribute brenda.

Glavna ciljna grupa su žene i muškarci od 20 do 39 godina, light su korisnici, kuvaju, donose odluke o kupovini, vole i žele da spremaju ukusnu hranu. Vegetu ili retko koriste jer nemaju naviku da je koriste, ili je ne koriste jer ne znaju u kojim jelima da koriste Vegetu, ali imaju pozitivnu vezu s brendom radi iskustva kroz detinjstvo kada su njihove mame kuvale s Vegetom. Oni traže rešenje za dobijanje odličnog ukusa u svojim jelima. Takođe, ciljne grupe su potrošači koji tek ulaze u svet kuvanja, nepotrošači univerzalnih aditiva u hrani i hedonisti koji u svakom trenutku traže odličan ukus. Aktivnosti kampanje sprovedene su u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kako je ranije navedeno, aktivnosti kampanje su sprovedene u tri zemlje. U Hrvatskoj u periodu od 13.11. do 17.12.2023. preko tri različita kanala: TV, onlajn i prodajno mesto. Reach je bio zadovoljavajući na svim kanalima, pri čemu je 81% ciljne grupe videlo TV spotove ili sponzorisane formate bar jednom (Reach 1+), a skoro 71% čak i više od tri puta (Reach 3+).

U Bosni i Hercegovini aktivnosti su se odvijale od 16.11. do 17.12. preko dva kanala: TV i onlajn. Reach je bio zadovoljavajući na svim kanalima, pri čemu je 80% ciljne grupe videlo TV spotove ili sponzorisane formate bar jednom (Reach 1+), a skoro 60% čak i više od tri puta (Reach 3+).

Za Sloveniju nema dostupnih podataka o Reach-u, ali su reklamne aktivnosti postavljene na mreži tek u periodu od 1.12. do 17.12.







PROJEKTNI TIM.

PODRAVKA

Direktorica sektora Korporativni marketing: Sanja Garaj Miloš

Direktorica službe Brend identitet i komunikacija: Danijela Pošta Šikić

Specijalista za produkciju i kreativu: Ela Ljubić

Rukovodilac odeljenja produkcije i kreative: Emilija Sačer

Direktorica marketinga Poslovni program Kulinarstvo: Sanja Kelek

Menadžerica kategorije: Kristina Perković

Marketing menadžerica: Helena Hraščanec

BRUKETA&ŽINIĆ&GREY

Kreativni direktor: Siniša Waldinger

Kreativni direktor: Davor Bruketa

Direktorica odnosa s klijentima: Maša Ivanov

Art direktorica: Andrea Knapić

Dizajnerica: Leopoldina Jovanovski

Producentica: Anja Pečovnik

DTP: Radovan Radičević i Željka Tročak

Partneri:

Val produkcija

Redatelj:Rino Barbir

DOP: Damjan Radovanović

Foto: Domagoj Kunić

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Bruketa&Žinić&Grey

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.