[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] 404: „terrapija – Liječimo Zemlju edukacijom“ za Udrugu Terra Hub

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Feb.2024, 11:33

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] 404: „terrapija – Liječimo Zemlju edukacijom“ za Udrugu Terra Hub

IDEJA I NJENI EFEKTI. Prema rezultatima Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu, samo 2 % građana Hrvatske prepoznaje klimatske promene kao problem. U saradnji s udrugom Terra Hub, agencija 404 pokrenula je kampanju s ciljem edukacije hrvatske javnosti o uticaju prirodnih resursa na društveno-političko i ekonomsko stanje, način života, zdravlje te napredak i razvoj društva.

Kampanja se bazira na UN klimatskom rečniku s pojmovima na temu klimatskih promena >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << — poput tačke preokreta i mitigacije — za koje su mnogi verovatno čuli, ali malo ko ih zaista razume. Kako bi se temi pristupilo na svež način, u projekat su uključeni studenti Univerziteta Sjever, koji su pojmove klimatskog rečnika pretvorili u inovativna i zanimljiva vizuelna rešenja u formi plakata.

Organizovan je konkurs u kojem je svaki student mogao da izabere klimatski pojam i na osnovu njega kreira plakat. Kreirana je web stranica Terrapija (terrahub.eu) s galerijom studentskih radova. Takođe, pobednički plakati su predstavljeni na izložbi u Muzeju grada Koprivnice, a potom na Špancirfestu, GreenCajtu te u Hrvatskom saboru. Uz to, radovi su se mogli videti i na DOOH plakatima širom Hrvatske.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Pokrenuta je opsežna digitalna kampanja koja je uključivala različite statične i animirane formate za društvene mreže te za Google Display Network. O kampanji su objavljeni i brojni članci u nacionalnim i lokalnim medijima.

Za samo šest meseci, o terrapiji je objavljeno više od 300 objava na društvenim mrežama te više od 300 u medijima. 330 hiljada ljudi posetilo je izložbe, a 400 hiljada videlo plakate na ulicama.

Web je imao gotovo 4 hiljada pregleda, s prosečnim zadržavanjem korisnika od minut i po, a plakati su preuzeti više od 100 puta. Digitalnom kampanjom ostvareno je 11 miliona impresija, a uz uloženih 1500 € u oglašavanje, vrednost kampanje dosegla je preko 115 hiljada €, što je čak 76 puta više od uloženog.

Uz to, terrapija je prepoznata kao finalista Zagreb Design Weeka u kategoriji društvene inovacije.

PROJEKTNI TIM.

Sandra Vlašić: Terra Hub

Luka Borčić: Univerzitet Sjever

Mila Martinović – Strategic Senior PR Consultant / Partner At Myty

Danijela Novosel – PR Consultant

Marko Jelovečki – Senior Account Manager / Team Lead

Fran Mubrin – Creative Director At 404 / Partner At Myty

Dario Dević – Design team lead

Vito Vidović – Junior designer

Dijana Dretar – Senior Copywriter

Nikola Županić – Senior motion desiger

Priredila: Snežana Milić

Izvor: 404

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.