Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Mar.2024, 08:39
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] 404: „#OnlyFarms“ za Udrugu Farmica
IDEJA I NJENI EFEKTI. Udruzi Farmica, koja brine o napuštenim životinjama, trebala su finansijska sredstva za nastavak rada, zbog povećanih troškova usled inflacije.
Ali preplavljena raznim sličnim vestima i apelima za pomoć, hrvatska javnost postala je ravnodušna prema ovakvim problemima, a sve manje građana učestvuje u humanitarnim akcijama. Dakle, nametnuo se izazov: kako privući pažnju javnosti i približiti joj rad udruženja, njen tim i životinje o kojima brinu?
Ideja je bila da se odmakne od tradicionalnih humanitarnih kampanja i kreira sadržaj koji će na zabavan način predstaviti Farmicu i podstaći javnost na donacije. Znajući da mnogo korisnika danas plaća pristup ekskluzivnom video...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...