[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] ŽIŠKA: „Tanjir pun ljubavi“ za Dijamant

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Apr.2023, 09:48

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] ŽIŠKA: „Tanjir pun ljubavi“ za Dijamant

„Neke od najzanimljivijih kampanja koje smo realizovali nastale su tako što klijent kaže – E, ove godine želimo nešto malo drugačije, pa nas 10 sedne da mozga šta ćemo i kako ćemo. Tako je počela i priča o najkompleksnijoj aktivaciji koju smo osmislili. Nebrojeno puta smo sedeli na brejnstorminzima za našeg klijenta, kompaniju Dijamant i razmišljali o percepciji brenda, ali i o tome šta za nas znači hrana. Svaki put bismo zaključili isto – hrana je mnogo više od fiziološke >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << potrebe, hrana su emocije,“ naveli su iz agencije Žiška

IDEJA I NJENI EFEKTI. Inspiracija ili uvid?

Vođeni idejom da je hrana mnogo više od fiziološke potrebe, da je hrana emocija, Žiška je pre par godina „stvorila“ restoran u kojem su jela nazivana po emocijama koje najčešće iskazuju, a gostima su hranu pripremali njihovi bližnji. Kako izgleda jelo nazvano „nedostaješ po mesec dana, pa se pojaviš“, možete pogledati u ovom videu koji je bio deo kampanje „U sve se meša ljubav“.

S obzirom na emotivne reakcije koje su ovim projektom izazvane, agencija je želela da produbi priču. Želeli su da od kratkoročnog projekta, stvore platformu na kojoj će nastaviti kontinuirano da rade u godinama što dolaze.

Pošto su u agenciji potvrdili da se u porodici prećutno razumemo putem hrane, zanimalo ih je da li jezik kojim hrana govori postoji i van porodičnih odnosa i šta će se desiti kada komšijama odnesemo tanjir pun kolača. Na ovu ideju u agenciji su došli nakon Kovida, koji nas je podsetio šta znači živeti pod istim krovom i da su komšije ljudi najbliži nama.

U Žiški su shvatili da je sva inspiracija koja im je potrebna upravo u izreci – Tanjir se ne vraća prazan. Uvereni da je ova krilatica nastala davno, među nekim komšijama koje su razmenjivale tanjire sa kolačima, bilo je interesantno saznati da li se tanjiri i dalje razmenjuju, da li se komšije i dalje druže i oslanjaju jedni na druge i koliko važnu ulogu ima hrana u njihovoj zajednici. U timu agencije je bilo jasno da žele da pronađu najbolji komšiluk u Srbiji.

Prvi korak!

Želeli su da podsete ljude na zaboravljeno zajedništvo, posebno u zgradama! Da se sete šta znači živeti pod istim krovom i da su komšije više od ljudi kojima klimnete glavom u liftu. U agenciji su dugo razmišljali na koji način ovo da izvedu…

Kroz perspektivu mladog dečaka koji se doseljava u novu zgradu i posmatra komšijske odnose starosedelaca, želeli su da dočaraju različite relacije koje se u zgradama dešavaju. Čitava komunikacija počiva na tanjiru sa kolačima koji kruži zgradom, kroz koji dobijamo uvid u međuljudske odnose komšiluka – a kako je sve započeo glavni protagonista, pogledajte u videu.

Da smo uboli žicu potvrđuje nam veliki broj pozitivnih komentara koje smo dobili na mrežama objavom ovog videa, a kako će se u nastavku pokazati i veliki broj ljudi željan da podeli lepe priče iz svog komšiluka,“ dodali su iz agencije Žiška

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. I tako je počela aktivacija!

Plasiranjem ovog videa na društvene mreže Facebook, Instagram i Youtube, ali i deljenjem preko 5000 plakata i flajera po gradovima Srbije, Žiška je inspirisala komšije da pokrenu svoje zajednice, da se povežu i da zauvek nauče emotivni jezik kojim hrana govori. Pozivu su se rado odazvali i influenseri, koji su podržali kampanju i doprineli vidljivosti.

Kreirana je digitalna platforma koja je pružala sve informacije o konkursu, formular za prijavu, ali i mnoštvo recepata za kolače koji se rado dele sa bližnjima.

Konkurs je bio podeljen u dve faze. U prvoj fazi, zgrade su se prijavljivale za učešće odgovarajući na pitanje zašto je baš njihov komšiluk najbolji. Prijavilo se preko 50 stambenih zajednica sa oko 300 stanova i još više komšija iz Subotice, Novog Sada, Zrenjanina, Beograda, Kragujevca, Niša, Leskovca i mnogih drugih gradova.

Objave na društvenim mrežama doprle su do 800 hiljada ljudi, a video na YouTube-u pregledan je više od milion puta. Sajt usvesemesa.rs posetilo je preko 83 hiljade korisnika.

Pobednicima prve faze darivani su poklon paketi koji su između ostalog sadržali brendirani tanjir, koji je trebalo da kruži po komšiluku kao simbol zajedništva, dobrih odnosa i tradicije. Tom prilikom tim agencije je upoznao divne ljude koji neguju dobre komšijske odnose, i znaju da se tanjir nikada ne vraća prazan!

Prva faza nagradnog konkursa imala je 36 pobednika, koji su se automatski kvalifikovali za drugu fazu takmičenja. Njihov sledeći zadatak bio je da pokažu kako se druže sa svojim komšijama, koja je to hrana koju najčešće razmenjuju i na koji način su iskoristili predmete iz poklon paketa koji su im poslati.

Skoro svi učesnici prve faze odazvali su se na novi zadatak. Rezultat je bio pregršt prelepih fotografija na kojima se vidi komšijsko druženje i zajedništvo.

Tim agencije je čekao težak zadatak – odabir pobednika i proglašenje najboljeg komšiluka u Srbiji.

Gde se nalazi najbolji komšiluk u Srbiji?

Konkurs je zvanično završen 14. novembra 2022. godine i u obzir su uzete sve prijave pristigle do tog datuma. Pažljivim iščitavanjem prijava i pregledanjem poslatih fotografija, a imajući u vidu pravilnik i unapred postavljene kriterijume, najboljim komšilukom u Srbiji proglešena je zgrada u Kisačkoj ulici broj 64 u Novom Sadu. Pobednički komšiluk ima čak 40 domaćinstava u stambenoj zajednici, svi se druže i jako su bliski, što su i dokazali na žurci koji im je kao deo poklona organizovala kompanija Dijamant. Atmosfera sa te večeri ovekovečena je u videu i na fotografijama.

Kao šlag na tortu (onu koju rado podelimo i sa komšijama), ova kampanja osvojila je UEPS priznanje za promotivnu integrisanu kampanju.

Na ovoj kampanji radile su 3 agencije i preko 20 ljudi, uključujući i Dijamantovu pravnu službu. Utrošeni su sati kreativnog i projektnog rada, snimljeni su sati i sati materijala koji su skoro isto toliko proveli u montaži.

Da li je bilo naporno? – Da!

Da li bismo sve ponovili? – Apsolutno!
“ zaključuju u agenciji Žiška

PROJEKTNI TIM.

Dijamant tim

Žiška tim:

Direkcija projekata: Miloš Skokić

Kreativna direkcija: Miloš Skokić

Direkcija produkcije: Jelica Skalušević

Scenario: Stefan Petrušević, Jelica Skalušević

Menadžment projekata: Miljan Đorđević, Milena Trikić

Koordinacija projekata: Milena Stojić

Koordinacija produkcije: Bojana Šćepanović

Videografija: Danilo Trifunović

2D Animacija: Danilo Trifunović, Miloš Čeman

Video montaža: Jelena Petrović

Dizajn: Gorana Nešić, Radoš Vuković, Andrea Gligorijević

Ilustracija: Andrea Gligorijević

Menadžment društvenih medija: Sanja Jeremić, Adrian Avžner, Olivera Mitić

Hero video “Tanjir se nikada ne vraća prazan”, produkcija: DME videos

BTL aktivnosti: Smart Point

Zakup media: Media Jobs

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Žiška

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.