[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] ŽIŠKA: „Povratak u Neobuzdaniju“ za Munchmallow

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Mar.2023, 09:30

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] ŽIŠKA: „Povratak u Neobuzdaniju“ za Munchmallow

IDEJA I NJENI EFEKTI. Ovo nije prva knjiga bajki, niti prva zbirka priča za laku noć, ali je prva knjiga bajki koju je napravio brend. I to slatkiš!

Ali zašto baš…knjiga? Žiška i Munchmallow su uvideli nedostatak novog, kvalitetnog sadržaja koji će zbližiti decu i roditelje i ponovo probuditi želju za čitanjem knjiga i razvojem kreativnosti. Zato su izdali – Povratak u Neobuzdaniju – i druge priče za slatku noć, jedinstvenu zbirku priča napisanih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << za sve sanjalice.

Stupili su u kontakt sa 8 najpoznatijih savremenih autora i kreirali 13 originalnih bajki koje su objavljene u okviru Vulkančića. Povratak u Neobuzdaniju među stranicama krije odgovor na pitanje kako zadržati dete u sebi, dok se na kraju knjige nalazi jedna posebna bajka, koja nije dovršena! Ovo je prilika da deca uz pomoć roditelja ispričaju svoje priče i zamisle sebe kao glavne junake bajke!

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Ali, koja je veza između Munch-a i bajki? Ako bismo Munch zamislili kao lika, to bi sigurno bio Mali princ. Celokupna brend komunikacija je pričanje priča kroz maštovit i detinjast način. Zato se ovaj brend često povezuje sa maštanjem, sanjarima, umetnicima i decom, a bajke obuhvatuju baš ove stvari! U bajkama su obrađivane temu prijateljstva, deljenja a povremeno se susrećemo sa Munchom kroz lik devojčice Mančeline ili sportske discipline – mančevanje!

Bilo je važno šta misle roditelji, ali najviše šta kažu najmlađi kritičari, zato su njihove recenzije postavljene svuda po gradu.

Takođe je bilo važno mišljenje influensera koji inače obrađuju temu roditeljstva i čitanja.

Kreiranje kvalitetnog sadržaja za decu i vraćanje navike čitanja jeste bio glavni cilj agencije i brenda, pa su se zato odlučili da podrže dečije biblioteke kako bi taj sadržaj pored interneta bio dostupan svima. Kupovinom Munch knige, zajedno pomažemo opremanju dečjih biblioteka širom Srbije. Drugi tiraž je već izdat a prvi se sastojao od 2000 knjiga! A pored toga, do sada je poruka stigla do 999k roditelja!

Kao dodatni projekat u pripremi je i video serijal u kome roditelji svojoj deci čitaju priče za laku noć a Žiška i Munchmallow imaju jedno upozorenje: videi su preslatki! Baš kao i knjiga. I ističu da su jako ponosni što će ove knjige krasiti biblioteke sanjalica!



PROJEKTNI TIM.

ŽIŠKA:

Igor Radulović – Direkcija Projekta

Sonja Stojanović – Menadžment projekta

Milena Stojić – Menadžment produkcije, Menadžment projekta, Kreativno pisanje

Radoš Vuković – Kretivne kampanje, dizajn

Jelica Skalušević – Kreativne kampanje

Jelena Filipović, Bojana Sćepanović, Anđela Rojević – Koordinacija projekta

Jelena Petrović – Fotografija, Video editing

Danilo Trifunović – Videograf

Miloš Čeman – 2D Animator

Munchmallow:

Maša Krupniković

Ivan Žagar

Andrea Parun


Media House – Media buying

Vulkan:

Marija Mladenović – Direktorka marketinga

Branka Josipović – Glavna urednica dečjih knjiga

Milica Stanković – Dizajn i prelom

Ostalo:

Ivan Minić – inicijativa

Tekst: Staša Vukadinović, Bogadan Stevanović, Ivan Tokin, Stefan Tićmi, Jelena Jovanović, Jovana Kešanski, Ranko Trifunović, Dušan Pejčić

Ilustracija: Andrea Gligorijević

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Žiška

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.