[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] MCCANN SARAJEVO: „I jare i pare“ za Grawe osiguranje

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Maj.2023, 07:52

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] MCCANN SARAJEVO: „I jare i pare“ za Grawe osiguranje

IDEJA I NJENI EFEKTI. Grawe osiguranje, kao jedno od vodećih osiguravajućih društava u BiH svim svojim klijentima pruža srazmernu meru premije i pokrića, sigurnost i dugoročno poverenja. U 25 godine postojanja, svake godine pripisali su dobit korisnicima po polisama životnog osiguranja, što je najbolji dokaz pozitivnog i stabilnog osiguranja dostupnog javnosti. Međutim, kao i većina osiguravajućih kuća susreću se sa problemom kako široj populaciji komunicirati benefite >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << osiguranja. Naime, eksterna istraživanja pokazala su da životno osiguranje i GRAWE osiguranje šira javnost percipira kao osiguranje elite, imućnih te da je reč o proizvodima koji su nedostižni osobama prosečnih primanja. Stoga im je poseban izazov bio toj ciljnoj grupi komunicirati sve benefite svog vodećeg proizvoda – Grawe Elite 20 Plus, najsveobuhvatnijeg proizvoda Grawe osiguranja koji nudi 2 u 1, osiguranje u slučaju da dođe do neželjene situacije, ali i štednju, odnosno novac. U saradnji sa agencijom McCann Sarajevo osmišljen je koncept „I jare i pare“ koji je upravo ciljao da opštoj populaciji, osobama prosečnih primanja, približi pojam životnog osiguranja, edukuje ih o finansijskoj pismenosti te pojasni prednosti proizvoda Grawe Elite 20 Plus.

BRIF:

Široj populaciji, osobama prosečnih primanja, približiti Grawe Elite 20 Plus; najsveobuhvatniji, proizvod Grawe osiguranja koji nudi štednju, novac kojim ostvarujemo ono što svi želimo za sebe, ali i sigurnost, odnosno „padobran za spasavanje“ ako do neželjene situacije u životu ipak dođe.

REŠENJE:

McCann Sarajevo je ozbiljan finansijski proizvod vrlo jednostavno komunicirao! Ideja „I jare i pare“ bila je odmah drugačija, inovativna i korespondirala je baš upravo sa porukom koju je želela poslati, a to je da ugovaranjem životnog osiguranja dobijate „I sigurnost i štednju“= I jare i pare.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Marketing miks McCann Sarajevo je obuhvatio: OOH, digital i radio. Osim skromnog budžeta, dodatni izazov je bila činjenica da je početak kampanje (kraj maja 2022.) bio period kada su svi nakon pandemije intenzivno krenuli sa oglašavanjem, te je nedostajalo dobrih OOH pozicija. Inovativni pristup kreativom je trebao da osvaja „na prvu“. Ova kampanja je zahtevala snažnu guerilla aktivnost, buzz koji će zaista skrenuti pažnju. U tu svrhu korišteni su: misteriozna čobanica i „dlakavi bilbord“. Naime, u svrhu teasera prometnim ulicama tri grada: Sarajeva, Tuzle i Mostara, devojka, noseći u rukama vreću para, prošetala je jare, koje je nosilo prslučić sa porukom: „I jare i pare.ba“, što je bila jedina informacija svima koji su se pitali zašto je usred grada čobanica. Ova aktivnost izazvala je veliku pažnju, a na najčitanijem portalu u BiH, klix.ba, članak o „devojci koja šeta jare“ je ostvario više od 700.000 pregleda, preko 2.000 shareova, i bio je čitaniji od vesti o dojavi bombi.

Na društvenim mrežama sve je vrvilo od slika čobanice i jareta, dok je zanimljiv prilog o ovoj neobičnoj šetnji emitovan i vodećoj komercijalnoj TV kući, Nova BH. I vizuelno OOH je bio pomalo neočekivan: 3D dorada, ekstenzije poput krzna, dodatno su privukli pažnju građana. Takođe, građani su se za vodeći Grawe osiguravajući proizvod mogli zainteresovati i putem radio jingla koji je realizovan u full McCann autorstvu i produkciji (pisanje muzike i teksta, pa čak i pevanje i voice over – delo je tima koji je radio na projektu).

DŽINGL: „Ja danas idem u Grawe jer hoću i jare i pare. Elit 20 plus je paket bez mane, osiguran si i štetiš sa strane.“ „Hocemo štednju i životno osiguranje jer hoćemo i jare i pare! Grawe osiguranje!

Kampanja je dobila nagradu na Sarajevo Marketing Summitu kao “Kampanja vredna pažnje”. Grawe je ostao lider na tržištu osiguranja, podignuta je svest o bitnosti i funkciji proizvoda a zabeležen je i značajan rast njegove prodaje.



PROJEKTNI TIM.

Edin Bešlić – Creative Lead

Enisa Mandra – Project Manager

Dževad Pejdah – Motion Production

Priredila: Snežana Milić

Izvor: McCann Sarajevo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.