[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] IMAGO OGILVY: „Uživaj između redova“ za Kraš Napolitanke

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Maj.2023, 20:48

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] IMAGO OGILVY: „Uživaj između redova“ za Kraš Napolitanke

IDEJA I NJENI EFEKTI. Kraševe Napolitanke jedan su od retkih proizvoda za koje se bez previše preterivanja može reći da su – legendarne. Ovaj transgeneracijski klasik deo je bezbrojnih detinjstava i rezident gotovo svakog ormarića sa slatkišima u Hrvatskoj.

Redizajnu takvog, kultnog proizvoda treba pristupiti s oprezom i merom, a upravo je to napravio kreativni tim zagrebačkog Imago Ogilvyja. Pakovanje legendarnog keksa doslovno su – preuredili.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
Naime, napolitanke se sastoje od redova vafla i krema, pakuju se u redove, čak se i jedu u redovima. U govornom jeziku, uobičajeno je reći da je neko pojeo red ili dva napolitanki. Zato su redovi postali glavni vizuelni motiv nove ambalaže, dok su različiti ukusi ovog keksa kolor kodirani u pastelnim nijansama.

Rezultat je jednostavan, a opet efektan, još jednom potvrđujući staro pravilo kod dizajniranja ambalaža – za dobar rad potrebno je zrnce koncepta i obilje čiste, jednostavne estetike.

PROJEKTNI TIM.

Filip Latin, Senior Designer

Dean Vranić, COO

Dina Dretvić, Strategic Planning Director

Ana Marija Župan, Account Manager

Nikola Janjić, Prepress Manager

Lana Kessler, Prepress Assistant

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Imago Ogilvy

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.