![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] IMAGO OGILVY: „Uživaj između redova“ za Kraš Napolitanke](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2022-IMAGO-OGILVY-Uzivaj-izmedju-redova-za-Kras-Napolitanke.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Maj.2023, 20:48
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] IMAGO OGILVY: „Uživaj između redova“ za Kraš Napolitanke
IDEJA I NJENI EFEKTI. Kraševe Napolitanke jedan su od retkih proizvoda za koje se bez previše preterivanja može reći da su – legendarne. Ovaj transgeneracijski klasik deo je bezbrojnih detinjstava i rezident gotovo svakog ormarića sa slatkišima u Hrvatskoj.
Redizajnu takvog, kultnog proizvoda treba pristupiti s oprezom i merom, a upravo je to napravio kreativni tim zagrebačkog Imago Ogilvyja. Pakovanje legendarnog keksa doslovno su – preuredili.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
Naime, napolitanke se sastoje od redova vafla i krema, pakuju se u redove, čak se i jedu u redovima. U govornom jeziku, uobičajeno je reći da je neko pojeo red ili dva napolitanki. Zato su redovi postali glavni vizuelni motiv nove ambalaže, dok su različiti ukusi ovog keksa kolor kodirani u pastelnim nijansama.
Rezultat je jednostavan, a opet efektan, još jednom potvrđujući staro pravilo kod dizajniranja ambalaža – za dobar rad potrebno je zrnce koncepta i obilje čiste, jednostavne estetike.
PROJEKTNI TIM.
Filip Latin, Senior Designer
Dean Vranić, COO
Dina Dretvić, Strategic Planning Director
Ana Marija Župan, Account Manager
Nikola Janjić, Prepress Manager
Lana Kessler, Prepress Assistant
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Imago Ogilvy
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...