[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] FUTURA DDB HRVATSKA: „Ekoznalci“ za Studenac

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Apr.2023, 10:47

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] FUTURA DDB HRVATSKA: „Ekoznalci“ za Studenac

Futura DDB je za Studenac osmislila edukativnu eko – kampanju s ciljem podsticanja održivih navika od najranijih godina

IDEJA I NJENI EFEKTI. Studenac, vodeći maloprodajni lanac prema broju prodavnica u Hrvatskoj, u kojem kupci mogu da pronađu „i sitno i bitno“, oseća obavezu integracije i podrške sa lokalnom zajednicom te svoje celokupno poslovanje temelji na društveno odgovornom poslovanju.

Vraćanje zajednici praktikuje projektima >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Korak bliže zajednici i Korak bliže prirodi, a upravo je potonji bio inspiracija za sledeći korak: približavanje najmlađoj publici putem malih Ekoznalaca.

U svetu obeleženom klimatskim promenama i ekološkim izazovima, Futura DDB Hrvatska je prepoznala priliku edukacije najmlađih, dece vrtićkog i mlađeg osnovnoškolskog uzrasta, kojima ovaj svet ostaje i kojima je od najranijig godina potrebno usaditi vrednosti brige za drugoga i brige za životnu sredinu, kao samog temelja, a i opstanka, ljudske egzistencije. Tako je Eko ekipa dobila novo ruho, novu dimenziju, novo ime i rođeni su – Ekoznalci!

Složan tim zadužen za očuvanje životne sredine čine četiri karakterne, simpatične životinjice: mudra kornjača Krešo koja brine o mešanom otpadu u šumama i rekama, elegantna hobotnica Helga zadužena je za staklo, simpatična orada Ornela zadužena je za papirni otpad, dok vedri rak Robi uspešno odlagaže plastiku.

Ambasadorka projekta postala je Danijela Martinović, jednoglasno prepoznata od strane Studenaca i kreativnog tima agencije. Omiljena među svim generacijama, naročito među decom, vedra, pozitivna, brižna, zabavna i beskrajno predana, činila se kao izvrstan fit ovom projektu. Već u prvim razgovorima osetio se njen entuzijazam i prikladnost temi ekologije i odgovornog odlaganja otpada jer ona sama živi u skladu s vrednostima koje Ekoznalci utelovljuju.

Kreativna izvedba uključivala je televizijski spot koji prikazuje posebno kreiran mediteranski svet Ekoznalaca, upotpunjen pesmom i rimama svojstvenim svakom od Ekoznalaca.

Tržišni efekt kampanje bio je prodaja kompletnog asortimana. Do završetka kampanje prodato je 50.000 komada plišanih igračaka.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Projekat Ekoznalaca pripreman je gotovo godinu dana i premijeru je doživio u avgustu 2022. godine. Pored televizijskog spota pripremljen je niz komunikacijskih materijala, od radijskog spota, komunikacijskih materijala za prodavnice, serije ambalaža s likovima Ekoznalaca do oglašavanja na portalima i društvenim mrežama te maskota.

Ciljna grupa je prepoznala svrhu projekta te u skladu s očekivanjima osvestila osnovnu ideju o pravilnom odlaganju otpada i brige za životnu sredinu.

Kampanja je dala izvrstan rezultat koji se ogleda u broju prodatih plišanih igračaka i osmesima na dečjim licima.

Što se tiče PR-a, projekat je popraćen kroz TV reportažu na Novoj TV u emisiji InMagazin te objavama native članaka na 4 portala – dnevnik.hr (prilog zadovoljna.hr), net.hr, slobodnadalmacija.hr i javnost.hr.

Trajanje kampanje: 25.08.-09.09.2022.

Plaćeni komunikacijski kanali: TVC, RC, online

Vlastiti komunikacijski kanali: web stranica studenac.hr, Facebook profil, Instagram profil

Medijski reach: 54,69%

Linkovi ka medijskim objavama:

– Zadovoljna.hr

– Slobodnadalmacija.hr

– net.hr

– javnost.hr

PROJEKTNI TIM.

Mihaela Pavlović, kreativna direktorica

Sandra Muža, art direktorica

Boris Stojanović, copywriter

Adela Dulan, account direktorica

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Futura DDB Hrvatska

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.