Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Maj.2023, 08:10
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2022] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Vizuelni identitet nastao uz pomoć veštačke inteligencije“ za CRTA
IDEJA I NJENI EFEKTI. CRTA je robotska laboratorija kojia posluje u sklopu Fakulteta strojarstva i brodogradnje Univerziteta u Zagrebu. Zaslužna je za tehnološke inovacije poput Ronna-e, robota koji se koristi u neurohirurgiji.
Cilj CRTA-e je da postane referentni centar za istraživanje, razvoj i obrazovne aktivnosti u oblasti robotike i veštačke inteligencije.
Budući da su roboti sastavni deo CRTA-inog tima, agencija Bruketa&Žinić&Grey je >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << odlučila da ih uključi u kreiranje vizuelnog identiteta. Nastao je eksperimentalnim pokušajem vođenja veštačke inteligencije kroz proces učenja.
Studenti su svojim rukopisom ispisali ime institucije što je poslužilo kao ulazna informacija veštačkoj inteligenciji, a procesom obrade tih informacija nastali su različiti vizualni podaci koji su služili kao baza vizuelnom identitetu. Osnovni gradivni elementi su tačke, linije i ravni, kao referenca na matematičku definiciju pojma crta – skup tačaka u ravnini.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Projekat je povećao vidljivost CRTA-e zaradivši brojne medijske objave.
PROJEKTNI TIM.
Bruketa&Žinić&Grey:
Borjan Pavlek (umetnički direktor),
Bruno Bolfan (dizajner),
Davor Bruketa (kreativni direktor),
Dina Borošić (direktorica projekta),
Barbara Bušić (rukovodilac projekta),
Anja Pečovnik (rukovodilac videoprodukcije),
Ivo Payer (kreativni direktor – video prezentacija),
Tvrtko Karačić (video animator),
Jelena Mihelčić (rukovodilac odnosa s medijima)
Fakultet strojarstva i brodogradnje:
Bojan Jerbić, Marko Švaco, Filip Šuligoj, Bojan Šekoranja i Josip Vidaković
Muzika: Dubravko Robić
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Bruketa&Žinić&Grey
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...