Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Avg.2022, 12:43

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2021] HURA: „DK Home presented by A1 Hrvatska“

IDEJA I NJENI EFEKTI. Nakon neizvesne prve pandemijske zime, prošlogodišnje leto je bilo u znaku iščekivanja. Budući da se Dani komunikacija, festival s rovinjskom adresom koji slavi tržišne komunikacije i kreativnu industriju, nisu u tom trenutku održali drugu godinu zaredom, organizacijski tim Dana komunikacija znao je da je vreme da se industrija probudi iz zimskoga sna i izađe iz kolotečine home office-a – te je tako nastao DK Home presented by A1 Hrvatska!
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Cilj je bio delić rovinjske čarolije Dana komunikacija preseliti na zagrebačku adresu te okupiti komunikatore, marketingaše, PR-ovce, kreativce, dizajnere, digitalce i sve poslenike komunikacijske industrije kako bi dobili priliku da poslušaju dinamične panele s kreatorima trendova, vodećim lokalnim biznismenima, kreativcima i komunikatorima.

DK Home presented by A1 Hrvatska tokom dva dana u after-work terminu smestio se na Tuškanac, zadivljujući zeleni ambijent u samom centru Zagreba, je spojio sve što nacionalno tržište nudi: najbolje stručnjake, najbolje projekte i najbolja znanja.

Nakon više od godine dana izolacije – i fizičke i psihičke – bilo je ključno izaći na sunce, udahnuti svež vazduh i razmeniti naučena znanja i stečene stavove s kolegama iz struke. DK Home je 14. i 15. juna 2021. uspešno otvorio letnju sezonu, omogućio dugo priželjkivano druženje te dao vetar u leđa komunikacijskoj zajednici! Večeri su obeležile dugo iščekivane dodele domaćih strukovnih nagrada: Effie, MIXX, IdejaX i Young Lions Croatia, što je bila izvrsna prilika za pregled najboljih radova te prigodno proslavljanje pobeda nakon izazovne godine.

Svega dve nedelje nakon najave festivala i otvaranja rezervacija u aprilu kapaciteti su, uz veliko interesovanje komunikacijske zajednice, popunjeni, što je obećavalo izvrsnu atmosferu – a obećanje je, uz stotine učesnika, 20 panelista i moderatora, voditeljku edukativnoga programa Antoniju Mandić te voditeljku dodela nagrada Idu Prester, itekako ispunjeno.

Dnevni program je obeležila rekordna posećenost, a potom bi se učesnici zaputili u amfiteatar Tuškanca kako bi u svečanom tonu pod zvezdama iščekivali hoće li se upravo oni sa svojim kolegama popeti na pozornicu, pod svetla reflektora. Razloga za slavlje itekako je bilo: više od 70 članova žirija takmičenja Effie, MIXX, IdejaX i Young Lions odabralo je najbolje radove te je dodeljeno gotovo 80 statua!

Red izvrsne zabave uz zalazak sunca i letnje ritmove, red susreta s dragim kolegama i red uzbuđenja na dodelama nagrada potvrdili su da kreativnost, originalnost i dobra atmosfera itekako idu ruku pod ruku te da Dani komunikacija i kod kuće u uspešnoj spin-off epizodi itekako mogu zaintrigirati publiku i zagrijati atmosferu do uzavrelosti.

A1 Hrvatska bio je generalni partner vrhunskog ugođaja DK Home-a, uz koji su događanje podržali i partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Studio Moderna, Podravka, King, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Naked Grouse, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Događanje je popratio niz vodećih nacionalnih news i strukovnih medija s više od 100 medijskih objava.

PROJEKTNI TIM.

Organizacijski odbor Dana komunikacija:

Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e i Dana komunikacija

Anđela Buljan Šiber, predsednica Uprave HURA-e

Davor Bruketa

Damir Ciglar

Nikola Žinić


HURA tim:

Helena Fuker, rukovodilac projekata

Maja Baumschabel, rukovodilac projekata

Barbara Tolić, rukovodilac komunikacija

Marin Vlainić, koordinator projekata

Tena Klarić, asistentkinja na projektima

Ivan Krznarević, rukovodilac akreditacijske kancelarije

Produkcijski tim: Pepermint i PaliGasi

Vizualni identitet: Jelena Babić i Sven Sorić


Priredila: Snežana Milić

Izvor: HURA

Foto: PIXSELL

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.