[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] SEÑOR: „Iskrenovci“ za ISKON

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Feb.2021, 13:50

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] SEÑOR: „Iskrenovci“ za ISKON

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Señor i projektu „Iskrenovci“ za Iskon…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. BRIF: Istraživanja su pokazala da 60% ljudi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kaže barem jednu laž tokom 10 minuta razgovora, a da se od 88% ljudi koji sebe smatraju iskrenima u nekoj meri, njih samo 26% smatra vrlo iskrenima. A kakva je situacija s brendovima?

Iskon je odlučio da je, uz jaču komunikaciju da je sub-brand Hrvatskog Telekoma, došlo vreme i za novu komunikacijsku platformu. Za to je bilo potrebno pomeriti se od komunikacije drugih telekoma koja se bazira na povezanosti, deljenju, boljim mogućnostima, iznenađenjima i jednostavnosti i pronaći poruku i tone of voice koji razlikuju Iskon od svih drugih.

Taj glas agencija Señor je pronašla u odnosu Iskona i njegovih korisnika — Iskonovci su racionalni, znaju šta žele, digitalno su osvešćeni i otvoreni, a uz to su navikli da je Iskon prema njima uvek prijateljski i fer. Ovaj su stav hteli da zadrže i učvrste ga isticanjem iskrenosti kao ključne vrednosti branda za korisnike.

.

REŠENJE: Svakom u životu treba iskren prijatelj koji će mu reći i kad je nešto dobro i kad nije, a tvoj takav prijatelj može biti i Iskon. Novi Iskon je truth-teller, glas razuma koji je uvek tu kad ti treba, nikad neće pokušati da te smulja s nekom ponudom koja je bezveze i neće ti ništa skrivati. Iskon je zato tvoj iskreni telekom, a Iskrenovci njegova nova komunikacijska platforma.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. REALIZACIJA: Agencija je Iskrenovcima pridružila i novi slogan koji potpisuje i ukratko opisuje svu komunikaciju — Iskreno, Iskon. Uvela je i novog glavnog lika (fantastični Jerko Marčić!), predstavnika Iskrenovaca koji u novom TV spotu u seriji situacija govori i artikuliša istinu, celu istinu i ništa osim istine, radilo se o velikim životnim pitanjima ili odabiru TV paketa.

.

.

.

.

.

Osim u televizijskom eteru, Jerko je sasvim iskreno komunicirao i na svim digitalnim materijalima.

Novoj, direktnijoj komunikaciji Señor je pridružio i takav vizualni identitet koji u prvi plan stavlja Iskonova najprepoznatljivija obeležja – narandžastu boju, rešetke i iskonice. Iskonova “Pixel” podloga dodatno naglašava sistem i mrežu vizuelne komunikacije gde se elementi međusobno nadograđuju i prilagođavaju te tako stvaraju interaktivnu podlogu za predstavljanje novih ponuda i gadgeta. Bacite oko na svaki piksel!

.

.

.

PROJEKTNI TIM.

Señor

Strateška direktorica: Iva Kaligarić

Head of creative: Jurica Ćorluka

Senior copywriter: Vanja Luetić

Junior copywriter: Lucija Drača

Junior copywriter: Šimun Šitum

Art direktor: Tomislav Šestak

Dizajner: Mišel Kovačić

Head of account: Danijela Maričević

Account manager: Ana Ključević

Saradnici

Redatelj: Rino Barbir

DOP: Damjan Radovanović

Producentkinja: Tina Fras (Komakino)

Producentkinja: Marina Jurišić (Komakino)

Producentkinja: Mia Gvozdić Michl (Komakino)

Animator: Marin Balaić

Fotograf: Damir Žižić

Kompozitor: Vinko Pelicarić

Ton majstor: Dubravko Robić

Iskon:

Rukovodilac marketinških komunikacija: Iva Pregernik Jungić

Rukovodilac odnosa s javnošću i sponzorstava: Iva Vukšić

Specijalista u marketinškim komunikacijama: Tajana Čonka

Predsednik uprave: Krešimir Madunović

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Señor

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.