[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] SAATCHI & SAATCHI SKOPJE: „Non-stop postpaid“ za CRNOGORSKI TELEKOM

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Jan.2021, 14:51

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] SAATCHI & SAATCHI SKOPJE: „Non-stop postpaid“ za CRNOGORSKI TELEKOM

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Saatchi & Saatchi Skopje i projektu „Non-stop postpaid“ za Crnogorski Telekom…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. Zadatak kampanje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << koju je agencija Saatchi & Saatchi Skopje kreirala za Crnogorski Telekom i tržište Crne Gore, bio je promocija nove ponude za postpaid korisnike, uz poseban naglasak na značenju kovanice Non-stop sa “neograničenim” minutima, začinjenim i neograničenim streamingom muzike (radio i YouTube), što ovu ponudu čini posebno interesantnom za mlađu populaciju.

Bilo je potrebno da se osmisli kreativno rešenje koje će biti zabavno i interesantno široj publici, a istovremeno moći da privuče pažnju mlađoj generaciji i bude relevatno za njih.

Glavne karakteristike ponude “neograničeno” i “muzika” navele su Saatchi & Saatchi Skopje na odličan insight i ideju – svima nam je dobro poznat onaj osećaj “Kad te pesma pogodi”… Ili osećaj kada ne možeš da izbaciš pesmu iz glave, kada je ona toliko “zarazna” da je po celi dan pevušiš i ponavljaš…

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. A da bi postigli svoj cilj, pesma za kojom je agencija tragala, trebala je biti savršena, jednako dopadljiva svim generacijama… Zahvaljujući vrednom lokalnom inputu, nakon duže potrage tim agencije Saatchi & Saatchi Skopje se odlučio za Kneza i njegovu pesmu “Da l’ si ikada mene voljela” kao perfektno rešenje. Pesma je poznata, prihvaćena od strane različitih generacija, prisutna na internetu dugi niz godina u različitim varijantama (petosatni audio mix sa refrenom u loop-u, veliki broj mimova na društvenim mrežama…).

Rezultat je bila opuštena, vesela kampanja koja je naišla na pozitivan odziv kod publike. Neki od komentara na društvenim mrežama kažu da je pesma “pravo blago Crne Gore”, Telekom kampanja “najbolja reklama ikad” i “najbolji marketing potez”.

Sudeći po broju reakcija, komentara i deljenja na društvenima mrežama, post za novu Non-stop tarifu je bio najpopularniji post i pre samog lansiranja kampanje.

Situacija sa koronom je uzrokovala raniji prekid u emitovanju kampanje, pa rezultati prodaje nisu dosegli nivo ranije planiranih, ali uprkos tome prosečni prihod po korisniku postpaid baze je porastao za 12%.

Kampanja je pokrila sve kanale -TV, web i online, društvene mreže, radio i outdoor oglašavanje.

PROJEKTNI TIM.

Dejan Spirkoski – creative director,

Vladimir Lazorovski – conseptualist/copy writer,

Jovan Petruševski – Art Director,

Dina Angelovska – Account manager,

Natalija Musura – Account manager,

Jelena Vekić – Executive Manager,

Aleksandra Dilevska, CEO

Produkcija: Vertigo Visual

Režiser: Marko Đilas

Direktor fotografije: Aleksandar Krstevski

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Saatchi & Saatchi, Skopje

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] COMMUNIS DDB: „Nezavisni mediji zavise od tebe!“ za IREX

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Jan.2021

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.