[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] OVATION BBDO: „Priča za sebe“ za MUNCHMALLOW

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Feb.2021, 14:21

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] OVATION BBDO: „Priča za sebe“ za MUNCHMALLOW

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Ovation BBDO i projektu „Priča za sebe” za brend Munchmallow, Jaffa…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. Munchmallow je definitivno >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << priča za sebe. Kao takav, ovaj brend mora da bude inovativan. Da radi stvari koje drugi brendovi nisu. Da zavije bilbord u foliju, da napravi Munchgrad iz mašte, da pusti klapnu da padne i snimi brend film.

Munchmallow film „Priča za sebe“!

MUNCHMALLOW FILM „PRIČA ZA SEBE“ – PLOT – Agencija Ovation BBDO je rešila da otvori novi prostor u tržišnim komunikacijama na našem prostoru i da snimi brend film. Arhetip Malog princa poslužio je kao inspiracija za novi Munchmallow film i povratak u detinjstvo.

Priča prati našeg junaka i junakinju koji na prvi pogled prave džinovsku loptu od folije. Praveći ogromnu loptu, oni prave novi svet. Svet u kome je „nemoguće“ zabranjena reč. U kom ideje oživljavaju kao magijom. U kom svako može da napravi priču za sebe.

Šuškanje kokica zamenite šuškanjem Munch folije i neka projekcija počne:

MUNCHMALLOW FILM „PRIČA ZA SEBE“ – CAST&CREW Za kreiranje ovog filmskog ostvarenja agencija je iskoristila iskustvo ostvarenog režisera dečijih filmova, Raška Miljkovića, autora „Zlogonja“. Pod njegovom palicom i sa veštinama direktora fotografije Mikše Anđelića, Munch priču su ispričali na novi način, u novom formatu i sa novim duhom. Dvadesetoro klinaca posvećeno se bavilo svakim snimljenim kadrom (i pojelo apsolutno sve zalihe Muncha na setu). Sve što vidimo na Youtube platnu, začinjeno je nežnom muzičkom pratnjom kantautora Kralja Čačka.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. TV JE MRTAV, ŽIVEO FILM! U eri kada nas svi uče da je raspon pažnje prosečnog gledaoca tek nekoliko sekundi, a da se sav sadržaj gleda na barem dva ekrana istovremeno, teško je ne primetiti da Holivud urpkos tome nije propao. Filmski režiseri učestalo sarađuju sa brendovima – setimo se primera saradnji Vesa Andersona i H&M-a ili Spajk Džounsa i brenda Kenzo.

Sa Munchom je tim Ovation BBDO pokazao da su razna čuda moguća. Pa tako i da je moguće napraviti brend film i u Srbiji jer je Munchmallow – Priča za sebe!

Razgovor o ovom filmu sa Ivanom Žagarom i Sonjom Kalušević na portalu Advertiser Serbia čitajte OVDE.

PROJEKTNI TIM.

Sonja Kalušević, Account Director

Vladimir Mitrović, Creative Director

Milan Petrović, Dizajner

Marko Marjanović, Creative Head

Dušan Kosanović, Strategic

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Ovation BBDO

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.