[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] OVATION BBDO: „OLIGOVIT – Nije vam potrebno čudo. Potrebna vam je ideja.“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Mar.2021, 21:35

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] OVATION BBDO: „OLIGOVIT – Nije vam potrebno čudo. Potrebna vam je ideja.“

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Ovation BBDO i projektu „Oligovit – Nije vam potrebno čudo. Potrebna vam je ideja.” za brend Oligovit, Galenika…Priredila Snežana Milić

IDEJA >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << I NJENI EFEKTI. Vrlo verovatno ne postoji niko s pasošem Republike Srbije, ali i okolnih zemalja, ko nije čuo za kompaniju Galenika. A ukoliko bismo, nekim čudom, i uspeli da pronađemo nekog takvog – taj je onda sigurno čuo za Oligovit, moćnu tableticu koja baš tako malena u sebi sadrži čak 10 vitamina i još 10 minerala.

Preporučivali su vam ga roditelji, prijatelji, kolege, lekari, šefovi i sigurno znate da nabrojite bar 5 situacija u kojima se to preporučivanje dešavalo. Kad ste spremali ispite, pojačano trenirali, sučavali se s prehladama, bili na dijetama. Kad ste naporno radili, malo spavali, postajali majka (ali i otac), menjali životni ritam, rasli. Moćni Oligovit je uvek uskakao da vam spase imunitet, nerve, zdravlje i izgled!

U međuvremenu je samo pakovanje Oligovita redizajnirano, ali kako rebrendirati sam oligovit?

Nikako jer nema potrebe za tim. Potrebno je samo podsetiti ljude na to šta sve Oligovit može da učini za njihovo psihofizičko zdravlje. A može da učini čuda.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Upravo zato su junaci kampanje agencije Ovation BBDO baš oni iz dobro poznate Alisine Zemlje čuda: pospana mišica kojoj stalno kljuca glava, dekoncentrisani zec koji uvek kasni i rastrojeni šeširdžija koji iznova organizuje svoju čajanku iako i nije sasvim siguran da zna čemu sve to, a i svi ostali ga užasno nerviraju.

A Alisa na tu čajanku upada kao i sam Oligovit u naše živote – da spase stvar! Da otkloni umor, pomogne da se fokusirate, odagna nervozu…uradi sve ono što će vam uraditi i pomenuti Oligovit. Ako ga redovno pijete. 😊

I eto zašto nije trebalo „izmišljati toplu vodu“, već je trebalo samo tu istu vodu sipati u lepe, blistave čaše i ponuditi je uz tablu Oligovita.

Jer zaista… ne treba vam čudo.

Treba vam Oligovit.

PROJEKTNI TIM.

Jovana Radibratović, Account Executive

Nemanja Obradović, Art Director

Marko Marjanović, Creative Head

Vanja Bahilj, Copywriter

Produkcija: Rooster

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Ovation BBDO

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.