[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] LEO BURNETT: „Nije žvaka“ za A1 (Vip Mobile)

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Maj.2021, 16:06

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] LEO BURNETT: „Nije žvaka“ za A1 (Vip Mobile)

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Leo Burnett i projektu „Nije žvaka” za A1 (Vip Mobile)…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. Nakon nepredvidivog i neizvesnog leta >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << 2020, A1 (Vip Mobile) rešio je da dodatno osnaži budžet svojih korisnika ponudivši veliki popust na sve telefone u svim tarifama.

Budući da se u BTS periodu veliki broj oglašivača javlja sa bombastičnim ponudama i akcijama, većina potrošača veruje da su popusti samo trik iz rukava kompanija koje žele da ih uvuku u svoje prodavnice. Stoga je zadatak bio istaknuti atraktivnost ponude u moru bombastičnih slogana i uveriti korisnike da ono što im A1 nudi nije žvaka, nije trik već pravi popust i prava stvar.

U procesu rada Leo Burnett je shvatio da postoji gotovo bezbroj načina da se kaže da je nešto lažno, fejk, fuš, bajka, ćorak, caka…i došao na ideju da te dobro poznate izraze objedini u duhovitoj i efektnoj kampanji gde svi načini da nešto opiše kao ,,blef’’, postaju zabavni načini kojima pokazuje da je to zapravo the real deal.

NIJE ĆORAK

NIJE MUĆAK

NIJE JADAC

NIJE TRIK

A ŠTA JESTE?

PRAVI POPUST DO 15.000 DINARA NA SVE TELEFONE UZ SVE TARIFE

Koristeći jednostavan, šaljiv i upečatljiv ton, sagledali su svima dobro poznatu priču o popustima iz drugačijeg ugla.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Prema istraživanjima, kampanja Nije žvaka ostvarila je rezultat “najzabavnije” telko kampanje u 2020. i predstavlja drugu najefektinju telko kampanju u 2020. godini (odmah posle Vip kampanje “Imam minut” posvećene našim starijima).

PROJEKTNI TIM.

Marija Dunjić, Account Director

Tia Dokmanović, Account Director

Andrijana Vasić Nikčević, Strategic Planner

Anja Radulović, Creative Director

Miša Kostić, Senior Designer

Aleksandar Saničanin, Idea Maker

Nikola Zmajević, Senior Copywriter

Nemanja Popović, Copywriter

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Leo Burnett

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.