[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] APRIORI WORLD: „Sapuni s točkicama“ za UDRUGU SLIJEPIH ZAGREB

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Mar.2021, 15:09

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] APRIORI WORLD: „Sapuni s točkicama“ za UDRUGU SLIJEPIH ZAGREB

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Apriori World i projektu „Sapuni s točkicama“ za Udrugu slijepih Zagreb…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. Ovaj projekat društvenog >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << preduzetništva odvijao se u dve ključne faze. Započeo je 2015. godine. U prvoj fazi predstavljena je proizvodnja suvenir-sapuna na Braillovom pismu, a 2020. lansiran je novi proizvod ,,Sapuni s točkicama – tekući sapuni“. Na poziv Udruge slijepih Zagreb agencija Apriori World se odazvala kao agencija koja je učestvovala ne samo u procesu definisanja realizacije komunikacijske strategije, nego i poslovnog razvoja, priprema, prodajne strategije, koordinacije vezano za brending. U toku je i izrada novog web shopa.

Kroz ovaj projekat agencija se uključila i u prikupljanje sredstava kroz mrežu svojih klijenata. Ukupna donirana vrednost finansijskih sredstava i usluga je oko €120 000.

Klijent je postao prepoznatljiv i pozitivan faktor uključivanja osoba s invaliditetom kroz socijalno preduzetništvo. Ostvaruje se promet kojim se pokrivaju plate troje zaposlenih, a ove godine očekuje se zapošljavanje njih još troje. Tekući sapuni danas se distribuiraju na više komercijalnih adresa. Uključene su i određene druge institucije te sredstva obezbeđena sprovođenjem projekata.

Ciljna grupa su institucije, organizacije, kompanije koji u svojim sanitarnim prostorijama koriste tekuće sapune ili žele da kupe suvenir-sapun na Braillovom pismu s imenom njihove kompanije ili brenda. Uskoro će se približiti i ostalim investicijama kroz web shop.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kroz otvaranje pogona za proizvodnju tekućih sapuna ostvaren je publicitet na nacionalnom nivou kroz sve medijske kuće u vrednosti od otprilike €20 000. Celokupni publicitet projekta kroz pet godina procjenjuje se na više od €200 000. Ovo uključuje intervjue, televizijska gostovanja, radijske emisije, izveštavanje putem internet portala i drugo. Ovaj projekat prepoznat je od strane Ujedinjenih nacija i IPRA-e (International Public Relations Association) koji agenciji Apriori World dodelili nagradu Golden World Contribution Award u skladu s ciljem održivog razvoja broj 10 – smanjenje nejednakosti.

PROJEKTNI TIM.

Goran Denis Tomašković – izvršni direktor Udruge slijepih Zagreb

Barbara Šajinović – magistar hemije

Danijel Koletić – konsultant

Žaklina Krapljan – koordinatorica projekta

Kristina Krnjić – koordinatorica projekta

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Apriori World

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.