[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] ALERT: „Dom je tamo gdje je mačka“ za NESTLE, PURINA

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Mar.2021, 15:29

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] ALERT: „Dom je tamo gdje je mačka“ za NESTLE, PURINA

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Alert i projektu „Dom je tamo gdje je mačka“ za Purina, Nestle…Priredila Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. O PROJEKTU: Povodom meseca >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kućnih ljubimaca PURINA je objavila rezultate istraživanja o sterilizaciji mačaka koje je pokazalo kako je u Hrvatskoj sterilisano tek 33% mačaka (1) koje žive u domaćinstvima, što je više nego dvostruko manje od proseka Evropske unije koji iznosi 73% (2). Podstaknuta rezultatima istraživanja, PURINA je s partnerima i poznatim vlasnicima kućnih ljubimaca odlučila da podigne svest javnosti kroz edukaciju o važnosti i dobrobitima sterilizacije mačaka pod nazivom „Dom je tamo gdje je mačka“ kako bi se hrvatske brojke približile onima Evropske unije.

CILJ KAMPANJE: Edukativna kampanja „Dom je tamo gdje je mačka“ imala je za cilj da edukuje široku javnost o važnosti sterilizacije i predstavi Purina PRO PLAN Cat hranu kao optimalan izbor za sterilisane mačke, stvori emocionalnu povezanost s ciljnom grupom i pozicionira Purinu kao „cause-driven“ brend.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Purina je sprovela 360 kampanju od sredine oktobra do kraja decembra 2020. godine koja je uključivala:

PR aktivnosti – objave za medije, intervju

Influensere koji su promovisali važnost sterilizacije i brige za mačku nakon sterilizacije

Udruženja za zaštitu životinja Indigo koje je kreiralo edukativan sadržaj o važnostima sterilizacije

Veterinarske ambulante su promovisale i sprovodile sterilizaciju i davale preporuke vezano za proizvode iz PRO PLAN Sterilizied asortimana

Aktivnosti na prodajnim mestima

OOH

Društvene mreže

TV sponzorstva


Saradnja s Pet Centrom – online aktivnosti i aktivnosti na mestu prodaje

Reportaža na NovaTV / Inmgazin

REZULTATI:

Porast prodaje celog asortimana PRO PLAN Cat za 41%

Porast prodaje PPC Sterilized kod najvećeg maloprodajnog kupca za 64%

+30% više sterilizacija mesečno

29 članaka u medijima + 1 intervju


from .

PROJEKTNI TIM.

ALERT

Strateški planer – Lana Bedeković Rosandić

PR Director – Petra Beširević

PR Manager – Jelena Siništaj

PR Executive – Marijana Vranešić

Creative Direction & Design – Nenad Dević

Copywriter – Ines Teković

Group M/Wavemaker

Account Executive – Matea Koren

Digital Specialist – Neven Ivezić

Team Lead – Blanka Kaitner

Drap

Account Director – Katarina Exle

Community Manager – Dora Debač

DNK

Social Media Manager – Petya Demirevska

DESETO SELO

Sanja Dvornik

NESTLE PURINA

Corporate Affairs Manager – Irena Kurtanjek

Senior Brand Manager – Petra Tomljenović

Junior Brand Manager – Nataša Rajlić

(1) Izvor: Ipsos: Istraživanje o sterilisiranim mačkama u Hrvatskoj; april 2020; N=1000, reprezentativni uzorak

(2) Izvor: Stavovi vlasnika mačaka, stručnjak za upotrebu i ponašanje u Evropi, 7 ključnih tržišta EU-a 2013.


Priredila: Snežana Milić

Izvor: Alert

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.