Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Jan.2020, 11:48 (ažurirano 02.Apr.2020.)
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] STUDIO SONDA: „Radenska limenka“ za RADENSKA
IDEJA I NJENI EFEKTI. O projektu: Radenska je prirodna gazirana mineralna voda koja izvire na izvoru Kraljevi vrelec u Sloveniji i prisutna je na tržištu još od 1869. godine. Poznata je po specifičnom ukusu koji između ostalog proizlazi iz kombinacije otopljenih minerala i prirodnih mehurića ugljen dioksida.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. U 2019 poznata voda pojavljuje se na tržištu u novoj ambalaži. Proizvod približava korisnika sveprisutnom >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << trendu okretanja zdravom životu, ali pritom dokazuje kako korišćenje vode osim što je zdravo, može itekako biti i zabavno.
Lansiranje u Sloveniji je prošlo OOH kampanjom i POS materijalima na prodajnim mestima. A osim u Sloveniji, prodaje se i na tržištima USA, Kanada, Australija, Italija i BiH.
Studio Sonda autor je koncepta i dizajna.
PROJEKTNI TIM.
RADENSKA d.o.o.:
Brend menadžeri Radenska: Katarina Borovšak, Bohuslav Gajoš
Marketing direktor: Egle Wehle
STUDIO SONDA:
Kreativna direkcija, Art direkcija: Jelena Fiškuš, Sean Poropat
Dizajn: Aleksandar Živanov
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Studio Sonda
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...