[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] SEÑOR: „Prilika života“ za ISKON

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Feb.2020, 14:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] SEÑOR: „Prilika života“ za ISKON

IDEJA I NJENI EFEKTI. BRIF: Kako tokom uobičajenih prodajnih akcija, u kojima uz paket dobijaš neki gadget po super ceni, sprečiti da se imidž brenda „razblaži”? Kreativna platforma postavljena s Iskonovom Casting kampanjom uvela je najbolje hrvatske glumce i postavila produkcijski jednostavne, ali kad je insight u pitanju – zahtevne standarde. I ovog puta tim agencije Señor je morao da pronađe angle koji će zabaviti gledaoce i na taj >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << način, čak i u prodajnoj akciji, nastaviti sa izgradnjom Iskona kao cool i inovativnog brenda…

REŠENJE: Verovatno nema osobe koja se bar jednom nije uhvatila za glavu i poželela da se vrati u prošlost da mlađeg sebe opali iza ušiju zbog onog što je (ili nije) napravila. Kada je Señor tu činjenicu stavio u kontekst s talentovanim glumcima i ukrstio sa novom Iskonovom ponudom, došao je do načina kako da na zabavan i pamtljiv način iskomunicira prodajnu akciju.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. REALIZACIJA: Found footage VHS intervjui Lane Barić i Borka Perića iz 90-ih otkrivaju koje su to prilike oni propustili – i služe kao priča s poukom za sve gledaoce. Ono što Señor nije propustio je, pored TV i radio spotova, da razvije platformu i na brojne druge materijale.

.

.

.

REZULTATI: Ostvareno je 115% više prijava kroz digitalne prodajne kanale nego u prethodnoj kampanji s većim budžetom. Zalihe TV uređaja koji se u akciji delio uz paket rasprodate su u rekordnom roku. Prilika života proglašena je jednom od 25 najboljih kampanja Adriatic regiona u 2019. godini.

PROJEKTNI TIM.

Señor:

Vrlo kreativni direktor, copywriter: Vanja Blumenšajn

Kreativni direktor, copywriter: Jurica Ćorluka

Kreativni direktor: Luka Pervan

Dizajneri: Tomislav Fabijanić, Mišel Kovačić

Vođa projekta: Stipe Bačić

Strateška direktorica: Iva Kaligarić

Saradnici:

Redatelj: Rino Barbir

DOP: Tomislav Sutlar

Producentkinje: Tina Fras i Marina Jurišić (Komakino)

Fotograf: Damir Žižić

Iskon:

Rukovodilac marketinških komunikacija: Iva Pregernik Jungić

Specijalistkinja u marketinškim komunikacijama: Tajana Čonka

Rukovodilac odnosa s javnošću i sponzorstava: Iva Vukšić

Specijalistkinja u marketinškim komunikacijama: Lovorka Prtenjak

Koordinator za evente, sponzorstva i promocije: Mateo Svećnjak

Predsednik uprave: Krešimir Madunović

Marketing direktor: Gordan Glušac

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Señor

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.