[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Philips uređaji“ za PHILIPS

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Feb.2020, 11:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Philips uređaji“ za PHILIPS

IDEJA I NJENI EFEKTI. Tokom 2019. godine, agencija Represent Communications je za Philips realizovala 4 kampanje (parne stanice, štapni usisivač, Lumea i One Blade), kao i podršku Trade aktivaciji na Philips corner-u u Ušće TC-u. Kampanje su, pored pojedinačnih ciljeva vezanih za predstavljanje proizvoda, njihovih karakteristika i rast prodaje, imale zajednički cilj da podignu vidiljivost samog brenda, upoznaju javnost sa inovacijama na tržištu i da prikažu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Philips kao inovatora na tržištu aparata za dom i negu. Radeći na kampanjama za parne stanice, Lumeu, One Blade i štapni usisivač PowerPro Aqua 3u1, agencija je koristila miks komunikacijskih alata kako bi doprla do što šire javnosti: događaji za medije i opštu javnost, native tekstovi na najčitanijim portalima i ekstenzivna saradnja sa influenserima, koji su pažljivo birani u odnosu na svaki proizvod, potencijalne kupce i demografiju svakog od influensera.

CILJNE GRUPE: Pažljivo su mapirane ciljne grupe, kojima se obraća. U zavisnosti od proizvoda, kroz ove kampanje agencija se obraćala različitim ciljnim grupama, između ostalih mladim ženama 25-45, mamama, zaposlenim muškarcima, vlasnicima kućnih ljubimaca, tatama koje vole gedžete i, na kraju, i opštoj javnosti.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. KONCEPT DOGAĐAJA: Za svaki od proizvoda osmišljen je događaj koji će na najbolji način iskomunicirati prednosti i karakteristike proizvoda, a opet privući pažnju javnosti svojom kreativnošću.

Drugi događaj za Lumeu, realizovan je u hotelu Saint Ten, gde su okupljeni novinari da čuju nešto više o samom proizvodu od dermatologa, dr Milice Đokić. Influsereka Iva Chu je govorila novinarima o svom iskustvu upotrebe Lumea aparata i pokazala primenu na sebi.

Lumea – dr Milica Đokić i Iva Chu

Za Philips štapne usisivače Represent Communications je napravio veliki lavirint u Ušće Shopping centru, gde su influenseri Milan Vučićević, poznatili kao Nichim Izazvan, i Aleksandra Bezmarević, pokazali kakve performanse ima ovaj usisivač.

One Blade – Negovan Janković

VIZUELNI IDENTITET – Za potrebe događaja agencija Represent Communications je kreirala: pozivnicu, binu, backdrop, veliki lavirint, video materijale.

SARADNJA SA INFLUENSERIMA

Za svaki od projekata odabrani su influenseri koji će na najbolji način predstaviti proizvod, ali i biti autentični u njegovoj upotrebi i postignutim rezultatima:

Parne stanice: Ena Luna, Dejan Pantelić i Sara Oster

Bežični usisivači: Milan Vučićević, Aleksandra Bezmarević, Marija Hudolin

Lumea: Iva Chu, Nela Bunčić i dr Milica Đokić

One Blade – Negovan Janković, Miloš Maksimović


Štapni usisivač PowerPro Aqua 3u1 – Marija Hudolin i Nichim izazvan

Parne stanice – Ena Luna i Dejan Pantelić

Jovana Antović, Account Director

Đorđe Stojić, Account Director

Marija Nikolić, Media Advisor

Dejan Kukrić, Account Manager

Vanesa Marčeta, Account executive

Uroš Mihailović, Event Specialist

Slobodan Babin, Asistent

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Represent Communications

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.