Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Feb.2020, 11:11 (ažurirano 02.Apr.2020.)
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Philips uređaji“ za PHILIPS
IDEJA I NJENI EFEKTI. Tokom 2019. godine, agencija Represent Communications je za Philips realizovala 4 kampanje (parne stanice, štapni usisivač, Lumea i One Blade), kao i podršku Trade aktivaciji na Philips corner-u u Ušće TC-u. Kampanje su, pored pojedinačnih ciljeva vezanih za predstavljanje proizvoda, njihovih karakteristika i rast prodaje, imale zajednički cilj da podignu vidiljivost samog brenda, upoznaju javnost sa inovacijama na tržištu i da prikažu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Philips kao inovatora na tržištu aparata za dom i negu. Radeći na kampanjama za parne stanice, Lumeu, One Blade i štapni usisivač PowerPro Aqua 3u1, agencija je koristila miks komunikacijskih alata kako bi doprla do što šire javnosti: događaji za medije i opštu javnost, native tekstovi na najčitanijim portalima i ekstenzivna saradnja sa influenserima, koji su pažljivo birani u odnosu na svaki proizvod, potencijalne kupce i demografiju svakog od influensera.
CILJNE GRUPE: Pažljivo su mapirane ciljne grupe, kojima se obraća. U zavisnosti od proizvoda, kroz ove kampanje agencija se obraćala različitim ciljnim grupama, između ostalih mladim ženama 25-45, mamama, zaposlenim muškarcima, vlasnicima kućnih ljubimaca, tatama koje vole gedžete i, na kraju, i opštoj javnosti.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. KONCEPT DOGAĐAJA: Za svaki od proizvoda osmišljen je događaj koji će na najbolji način iskomunicirati prednosti i karakteristike proizvoda, a opet privući pažnju javnosti svojom kreativnošću.
Drugi događaj za Lumeu, realizovan je u hotelu Saint Ten, gde su okupljeni novinari da čuju nešto više o samom proizvodu od dermatologa, dr Milice Đokić. Influsereka Iva Chu je govorila novinarima o svom iskustvu upotrebe Lumea aparata i pokazala primenu na sebi.
Lumea – dr Milica Đokić i Iva Chu
Za Philips štapne usisivače Represent Communications je napravio veliki lavirint u Ušće Shopping centru, gde su influenseri Milan Vučićević, poznatili kao Nichim Izazvan, i Aleksandra Bezmarević, pokazali kakve performanse ima ovaj usisivač.
One Blade – Negovan Janković
VIZUELNI IDENTITET – Za potrebe događaja agencija Represent Communications je kreirala: pozivnicu, binu, backdrop, veliki lavirint, video materijale.
SARADNJA SA INFLUENSERIMA
Za svaki od projekata odabrani su influenseri koji će na najbolji način predstaviti proizvod, ali i biti autentični u njegovoj upotrebi i postignutim rezultatima:
Parne stanice: Ena Luna, Dejan Pantelić i Sara Oster
Bežični usisivači: Milan Vučićević, Aleksandra Bezmarević, Marija Hudolin
Lumea: Iva Chu, Nela Bunčić i dr Milica Đokić
One Blade – Negovan Janković, Miloš Maksimović
Štapni usisivač PowerPro Aqua 3u1 – Marija Hudolin i Nichim izazvan
Parne stanice – Ena Luna i Dejan Pantelić
Jovana Antović, Account Director
Đorđe Stojić, Account Director
Marija Nikolić, Media Advisor
Dejan Kukrić, Account Manager
Vanesa Marčeta, Account executive
Uroš Mihailović, Event Specialist
Slobodan Babin, Asistent
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Represent Communications
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...