[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] IMAGO OGILVY: „Hrskanje koje pali“ za KROKI KROKET (Adria Snack Company)

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Mar.2020, 15:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] IMAGO OGILVY: „Hrskanje koje pali“ za KROKI KROKET (Adria Snack Company)

IDEJA I NJENI EFEKTI. Nakon niza godina bez marketiške komunikacije, jedan od najvećih brendova grickalica u Hrvatskoj, Kroki Kroket, je trebao da nađe način kako da se ponovo približi potrošačima. Agencija Imago Ogilvy je postavila novu platformu – prekidanje neugodne tišine hrskanjem koje pali. Platforma se pokazala kao odlična za osvežavanje brenda i vraćanje starih potrošača. Ali pojavio se novi izazov – kako Kroki Kroket učiniti atraktivnim i novim potrošačima, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << generacijama koje ne znaju kako je odrastati u svetu bez Interneta i društvenih mreža. Kampanja Hrskanje koje pali zasniva se na interaktivnosti koja ciljnoj grupi dolazi sasvim prirodno. Ideja je bila podstaći potrošače na prekucavanje dugačke web adrese koja se sastoji od dugog niza „hrskova”. Potrošač koji ispravno prekuca adresu osvaja nagradu i može se na vlastitom primeru uveriti da hrskanje Kroki Kroketa zaista „pali”.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Sredstva za kampanju Imago Ogilvy je birao uzimajući u obzir navike potrošača, koristeći jezik koji im je razumljiv i trendove koje prate. Snimili su simpatičnu pesmu o hrskanju Kroki Kroketa sa zvezdom trap/hip-hop scene Riđi Riđem i za nju napravili zbavan video. Iako se spot zavrteo i na TV-u, prvenstveno je bio namenjen za gledanje i deljenje na YouTube-u i drugim popularnim kanalima. Uz spot razvijeni su i drugi on-line sadržaji pogodni za deljenje kao i gerilski materijali .

Broj YouTube pregleda (više od 470.000) i hrpa parodija koje su pravili sami potrošači te sam odaziv na aktivaciju (38.137 pokušaja prekucavanja adrese) pokazali su da je agencija uspela da pronađe način kako da jedan tradicionalan brend učiniti svežim i privlačnim mladoj populaciji.

Kampanja je rezultirala i značajnim porastom prodaje Kroki Kroketa što samo potvrđuje da su inovativan pristup i razumevanje sveta potrošača ključni sastojci koje moraju da koriste svi brendovi koji žele da budu i ostanu relevantni.

PROJEKTNI TIM.

Imago Ogilvy / kreativna agencija:

Darko Bosnar, Creative Director

Barbara Sabo, Copywriter Jr

Josip Listeš, Copywriter

Saša Perić, Art Director Senior

Tea Šubat, Designer

Iva Bokšić, Strategic Planner

Andrea Antunović, Account Manager

DRAP / digitalna agencija (web):

Željko Glavor, Managing Director

Nikola Grdanjski, Web Developer

Marko Semeš, Web Dizajner

RRGR / produkcija:

Jurica Ester, Producent

Jelena Vojković, Producent

Video:

Rino Barbir, Redatelj

Stanko Herceg, DOP

Muzika:

Bruno Rakamarić aka Riđi Riđ, muzičar

Luka Tralić aka Shot, producent

Adria Snack Company / klijent:

Dino Bijač, Marketing & RD Director

Sonja Vičević, Brand Manager

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Imago Ogilvy

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.