Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Mar.2020, 15:58 (ažurirano 02.Apr.2020.)
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] IMAGO OGILVY: „Hrskanje koje pali“ za KROKI KROKET (Adria Snack Company)
IDEJA I NJENI EFEKTI. Nakon niza godina bez marketiške komunikacije, jedan od najvećih brendova grickalica u Hrvatskoj, Kroki Kroket, je trebao da nađe način kako da se ponovo približi potrošačima. Agencija Imago Ogilvy je postavila novu platformu – prekidanje neugodne tišine hrskanjem koje pali. Platforma se pokazala kao odlična za osvežavanje brenda i vraćanje starih potrošača. Ali pojavio se novi izazov – kako Kroki Kroket učiniti atraktivnim i novim potrošačima, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << generacijama koje ne znaju kako je odrastati u svetu bez Interneta i društvenih mreža. Kampanja Hrskanje koje pali zasniva se na interaktivnosti koja ciljnoj grupi dolazi sasvim prirodno. Ideja je bila podstaći potrošače na prekucavanje dugačke web adrese koja se sastoji od dugog niza „hrskova”. Potrošač koji ispravno prekuca adresu osvaja nagradu i može se na vlastitom primeru uveriti da hrskanje Kroki Kroketa zaista „pali”.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Sredstva za kampanju Imago Ogilvy je birao uzimajući u obzir navike potrošača, koristeći jezik koji im je razumljiv i trendove koje prate. Snimili su simpatičnu pesmu o hrskanju Kroki Kroketa sa zvezdom trap/hip-hop scene Riđi Riđem i za nju napravili zbavan video. Iako se spot zavrteo i na TV-u, prvenstveno je bio namenjen za gledanje i deljenje na YouTube-u i drugim popularnim kanalima. Uz spot razvijeni su i drugi on-line sadržaji pogodni za deljenje kao i gerilski materijali .
Broj YouTube pregleda (više od 470.000) i hrpa parodija koje su pravili sami potrošači te sam odaziv na aktivaciju (38.137 pokušaja prekucavanja adrese) pokazali su da je agencija uspela da pronađe način kako da jedan tradicionalan brend učiniti svežim i privlačnim mladoj populaciji.
Kampanja je rezultirala i značajnim porastom prodaje Kroki Kroketa što samo potvrđuje da su inovativan pristup i razumevanje sveta potrošača ključni sastojci koje moraju da koriste svi brendovi koji žele da budu i ostanu relevantni.
PROJEKTNI TIM.
Imago Ogilvy / kreativna agencija:
Darko Bosnar, Creative Director
Barbara Sabo, Copywriter Jr
Josip Listeš, Copywriter
Saša Perić, Art Director Senior
Tea Šubat, Designer
Iva Bokšić, Strategic Planner
Andrea Antunović, Account Manager
DRAP / digitalna agencija (web):
Željko Glavor, Managing Director
Nikola Grdanjski, Web Developer
Marko Semeš, Web Dizajner
RRGR / produkcija:
Jurica Ester, Producent
Jelena Vojković, Producent
Video:
Rino Barbir, Redatelj
Stanko Herceg, DOP
Muzika:
Bruno Rakamarić aka Riđi Riđ, muzičar
Luka Tralić aka Shot, producent
Adria Snack Company / klijent:
Dino Bijač, Marketing & RD Director
Sonja Vičević, Brand Manager
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Imago Ogilvy
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...