[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] DEGORDIAN BEOGRAD: „Redizajn sajta JDP-a“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Dec.2019, 16:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] DEGORDIAN BEOGRAD: „Redizajn sajta JDP-a“

IDEJA I NJENI EFEKTI. Jugoslovensko dramsko pozorište, jedno od najznačajnijih u regionu, raspisalo je tender za redizajn njihovog web sajta. Znajući značaj i prestiž ovog pozorišta, kao i glumce i repertoar, u ovaj projekat agencija Degordian Beograd je ušla sa velikim entuzijazmom i željom da opravda očekivanja.

Kako bi se bolje upoznali sa idejama i ciljevima JDP-a, kao polaznu tačku Degordian Beograd je odredio radionicu sa upravom pozorišta. Tokom celodnevnog >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << brainstorming-a, upoznali su se sa osnovnim informacijama – šta je ono što žele postići novim izgledom sajta, koje funkcionalnosti su im bitne, kao i koja je njihova ciljna grupa. Kroz radionicu zajedno su došli do pravaca u kojima bi trebalo ići pri redizajnu, počevši od organizacije informacione strukture.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Koristeći WordPress kao platformu, omogućili su administratorima pristup kako bi “u hodu” menjali ceo sadržaj (vesti, reperotar, otkazivanja predstava i slično). Sama baza sajta sadrži veliki broj relacija, što je predstavljalo dodatan izazov pri dizajnu. Kao novitet, agencija Degordian Beograd je uvela sistem rezervacija karata putem sajta, a u planu je druga faza – online kupovina.

Kako je poseban izazov bio približiti sajt starijoj ciljnoj grupi, istovremeno su razmišljali i o mlađoj ciljnoj grupi koja posećuje pozorište, kao i o malo starijoj populaciji. Kada je reč o art pravcu, u agenciji su se odlučili za minimalistički pristup u skladu sa logotipom koji je Slavimir Stojanović Futro dizajnirao za JDP. Uz dominantne crne i bele, provlače se detalji sive i crvene boje. Kako sajt obiluje informacijama, prioritet je bio usability, te je dizajn bio u službi funkcionalnosti bez upotrebe teških grafičkih elemenata. Važna stavka pri dizajnu je bio i mobile prikaz sajta, njegova funkcionalnost i preglednost.

PROJEKTNI TIM.

Strahinja Marković – Head of Design

Dejan Popović – Front-end Developer

Petar Kostić – Software Developer

Ana Cvijić – Project Manager

Tamara Vasiljević – Account Manager

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Degordian Beograd

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.