IPRA predstavlja etičke standarde i smernice za upotrebu AI u odnosima s javnošću

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Feb.2025, 17:04

IPRA predstavlja etičke standarde i smernice za upotrebu AI u odnosima s javnošću

Ova publikacija pruža sveobuhvatan okvir za odgovorno uvođenje AI tehnologija u PR, naglašavajući transparentnost, tačnost i efikasne komunikacione prakse u digitalnom dobu.

Veštačka inteligencija ubrzano transformiše oblast odnosa s javnošću, donoseći nove mogućnosti za automatizaciju kreiranja sadržaja, medijsko targetiranje i analitiku. Istovremeno, otvaraju se izazovi povezani sa istinitošću, privatnošću, pristrasnošću i odgovornošću. Uvažavajući rastuću potrebu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << za etičkim smernicama, „Gold Paper br. 19“ nadovezuje se na IPRA AI and PR Guidelines (2023) i UNESCO AI Principles (2021), nudeći niz konkretnih preporuka i radnih metoda prilagođenih PR industriji.

„Dok obeležavamo 70 godina postojanja IPRA-e, etička komunikacija ostaje ključna vrednost naše asocijacije,“ ističe Nataša Pavlović Bujas, predsednica IPRA-e (2024–2025). „Ovaj Gold Paper je dragocen resurs za PR profesionalce širom sveta, pomažući im da u svom radu iskoriste potencijal AI tehnologija na odgovoran način, uz očuvanje integriteta profesije“, istakla je Bujas.

Najvažnije tačke koje ističe Gold Paper br. 19:

Gold Paper br. 19 možete preuzeti ovde.

O IPRA-i

Međunarodna asocijacija za odnose s javnošću (IPRA) osnovana je 1955. godine i predstavlja vodeću globalnu mrežu PR profesionalaca. Misija IPRA-e je da unapređuje poverenje u komunikaciji i podstiče etičku praksu odnosa s javnošću – kroz umrežavanje, kodeks ponašanja i intelektualno vođstvo. IPRA je organizator globalnog godišnjeg takmičenja Golden World Awards for Excellence (GWA), koje prepoznaje najbolje projekte iz oblasti odnosa s javnošću. Članovi IPRA-e aktivno učestvuju u kreiranju sadržaja kroz Thought Leadership eseje, društvene mreže i konsultativni status pri Ujedinjenim nacijama, dok dobitnici GWA nagrada potvrđuju izvrsnost u PR praksi. IPRA poziva sve koji dele njene vrednosti da se pridruže globalnom kolektivu koji podržava etičku, transparentnu i odgovornu komunikaciju. Više informacija: www.ipra.org

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.