IAB Europe objavio izveštaj o programmatic oglašavanju

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Avg.2015, 10:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

IAB Europe objavio izveštaj o programmatic oglašavanju

IAB Europe je nedavno objavio izveštaj koji se tiče dinamike usvajanja programmatic oglašavanja „Attitudes towards programmatic“

Više od hiljadu oglašivača, agencija i izdavača sa 29 tržišta su anketirani da bi se stekao uvid u trenutni status usvajanja programmatic-a i svih učesnika u tom procesu, u cilju povećanja potencijala za stratešku konkurentsku prednost.

Više od 90% ispitanika je reklo da će povećati investicije u programmatic u narednih 12 meseci, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dok njih 40% očekuje rast više od 30%.

Celokupni izveštaj o tome ko su glavni pokretači investiranja u programmatic, o njegovom razvoju u narednih godinu dana, razlici između tržišta prema nivou usvajanja programmatica možete pogledati ovde.

Izvor: IAB Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.