Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Maj.2020, 16:39
I TO NIJE SVE! kreativna agencija održala radionicu digitalnog marketinga za preduzetnike
Podsetimo kako je I TO NIJE SVE! kreativna agencija početkom aprila započela sa svojim društveno odgovornim projektom, kada su svoja znanja, ekspertizu i vreme, bez obaveza i finansijskih naknada, stavili na raspolaganje malim i srednjim preduzetnicima kojima je poslovanje ugroženo.
Na njihov poziv javilo se više od 40 preduzeća kojima se agencijski tim od 30 mladih kreativaca stavio na raspolaganje, i ponudio im usluge izrade digitalnih kampanja, izrade digitalnih komunikacijskih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << strategija, brandinga i rebrandinga usluga i proizvoda, izrade vizuelnih rešenja i pronalaska novih business modela.
Nakon pomne selekcije, agencija je odabrala one preduzetnike i udruženja kojima je na raspolaganje stavila ukupno 300 agencijskih sati u protuvrednosti od 100.000,00 kuna, dok je za ostala preduzeća kojima je trebala pomoć pri izradi digitalnih kampanja i strategija organizovala grupnu online radionicu i ponudili im potencijalna rešenja za njihovo poslovanje.
Radionicu su održali Igor Pavliško – copywriter i Boris Ličina Borja – Head of Digital iz I TO NIJE SVE! Kreativne agencije, inače jedan od začetnika digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj i autoritet u svetu digitalnih platformi i strategija. Tokom radionice, odgovaralo se na pitanja o nastupu pojedinih preduzeća i načinu na koji preduzetnici mogu poboljšati svoje poslovanje i povećati volumen i prodaju usluga i proizvoda.
Nakon održane radionice, Boris Ličina Borja, je rekao: “Pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija u ovim trenucima je nagrada sama po sebi. Preduzetnicima koji su bili na radionici pokazali smo kako da naprave pametnu i efikasnu digitalnu kampanju, a jako me raduje što smo deo radionice posvetili i rešavanju konkretnih poslovnih problema s kojima se susreću u svom svakodnevnom poslovanju. Sa svima koji su nam se javili i dalje ćemo biti u kontaktu i naša pomoć ne prestaje ovom radionicom”, zaključuje Borja.
Više o ovim kreativcima možete pronaći na www.itonijesve.com
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Ponašanje potrošača nakon COVID-19 krize
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Maj.2020, 09:46
Nakon pandemije, neke od ovih navika će nestati, ali neke će nastaviti da se praktikuju ili se čak i pojačati kako bi pomogle ljudima da se snađu u novim prilikama. Nova studija Agencija Polaris, koja posluje u okviru I&F Grupe, a koja je specijalizovana za data analytics, business consulting i...