I TO NIJE SVE! kreativna agencija održala radionicu digitalnog marketinga za preduzetnike

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Maj.2020, 16:39

I TO NIJE SVE! kreativna agencija održala radionicu digitalnog marketinga za preduzetnike

Podsetimo kako je I TO NIJE SVE! kreativna agencija početkom aprila započela sa svojim društveno odgovornim projektom, kada su svoja znanja, ekspertizu i vreme, bez obaveza i finansijskih naknada, stavili na raspolaganje malim i srednjim preduzetnicima kojima je poslovanje ugroženo.

Na njihov poziv javilo se više od 40 preduzeća kojima se agencijski tim od 30 mladih kreativaca stavio na raspolaganje, i ponudio im usluge izrade digitalnih kampanja, izrade digitalnih komunikacijskih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << strategija, brandinga i rebrandinga usluga i proizvoda, izrade vizuelnih rešenja i pronalaska novih business modela.

Nakon pomne selekcije, agencija je odabrala one preduzetnike i udruženja kojima je na raspolaganje stavila ukupno 300 agencijskih sati u protuvrednosti od 100.000,00 kuna, dok je za ostala preduzeća kojima je trebala pomoć pri izradi digitalnih kampanja i strategija organizovala grupnu online radionicu i ponudili im potencijalna rešenja za njihovo poslovanje.

Radionicu su održali Igor Pavliškocopywriter i Boris Ličina Borja – Head of Digital iz I TO NIJE SVE! Kreativne agencije, inače jedan od začetnika digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj i autoritet u svetu digitalnih platformi i strategija. Tokom radionice, odgovaralo se na pitanja o nastupu pojedinih preduzeća i načinu na koji preduzetnici mogu poboljšati svoje poslovanje i povećati volumen i prodaju usluga i proizvoda.

Nakon održane radionice, Boris Ličina Borja, je rekao: “Pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija u ovim trenucima je nagrada sama po sebi. Preduzetnicima koji su bili na radionici pokazali smo kako da naprave pametnu i efikasnu digitalnu kampanju, a jako me raduje što smo deo radionice posvetili i rešavanju konkretnih poslovnih problema s kojima se susreću u svom svakodnevnom poslovanju. Sa svima koji su nam se javili i dalje ćemo biti u kontaktu i naša pomoć ne prestaje ovom radionicom”, zaključuje Borja.

Više o ovim kreativcima možete pronaći na www.itonijesve.com

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Ponašanje potrošača nakon COVID-19 krize

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Maj.2020, 09:46

Nakon pandemije, neke od ovih navika će nestati, ali neke će nastaviti da se praktikuju ili se čak i pojačati kako bi pomogle ljudima da se snađu u novim prilikama. Nova studija Agencija Polaris, koja posluje u okviru I&F Grupe, a koja je specijalizovana za data analytics, business consulting i...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.