Hrvatska prvi put ima čak dva predstavnika u žiriju velikog festivala Cannes Lions

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Apr.2023, 17:10

Hrvatska prvi put ima čak dva predstavnika u žiriju velikog festivala Cannes Lions

Hrvatska je jedina zemlja iz regije koja ima svoje predstavnike u žiriju najvećeg globalnog takmičenja kreativnosti i nikad se ranije nije dogodilo da ih ima dva odjednom. Hrvatski stručnjaci jedini su predstavnici zemalja regije koji su prošli strogu kansku selekciju.

Hrvatska oglašivačka industrija najveća je u regiji i konstantno unapređuje kvalitet. U poslednjih nekoliko godina hrvatski projekti se ističu u regiji po osvajanju nagrada i priznanja na najvećem svetskom festivalu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kreativnosti u Kanu. Četiri hrvatske agencije – Imago Ogilvy, Studio Sonda, EssenceMediacom i Bruketa&Žinić&Grey do sada su osvojile kanske lavove.

Napredak cele industrije reflektuje se u povećanom broju stranih porudžbina, međunarodnim priznanjima i članstvima u žirijima međunarodnih takmičenja. Sudeći po tim kriterijumima, trenutno svedočimo najboljim vremenima hrvatske oglašivačke industrije.

To se pokazalo i na nedavno održanom regionalnom takmičenju BalCannes, gde su agencije iz Hrvatske osvojile najveći broj priznanja. Renesansu industrije reflektiraju i Dani komunikacija, nekad okupljalište lokalnih stručnjaka, a danas jedno od vodećih regionalnih događanja koje privlači publiku kvalitetom sadržaja koji osiguravaju neki od najboljih stručnjaka iz celog sveta.

Na cenjenom Cannes Lionsu, koji će biti održan od 19. do 23. juna, prvi će put žirirati čak dva predstavnika hrvatske kreativnosti. Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) pridružiće se žiriju kategorije Industry Craft Lions, dok će Damir Ciglar (Imago Ogilvy) žirirati u sklopu kategorije Film Craft Lions. Ova dva ugledna kreativca, nakon stroge kanske selekcije, pridružiće se globalnom žiriju koji će se sastojati od ukupno 197 vodećih stručnjaka s čak 58 tržišta, a odabiraće projekte koji će se naći u užem izboru takmičenja. To je veliki iskorak u odnosu na prošlu godinu, kada je Hrvatska imala samo jednu predstavnicu, cenjenu stručnjakinju Jelenu Fiškuš iz Studija Sonde.

„Broj članova žirija iz neke zemlje jasno reflektuje njenu poziciju na globalnoj mapi. Ovo je rezultat dugogodišnjeg rada cele naše industrije“, ovim povodom je izjavio Davor Bruketa.

„Ovo nije samo lično priznanje za Davora i mene već i međunarodno priznanje za našu industriju, kao i kontinuitet kvaliteta rada HURA-e“, dodao je Damir Ciglar.

Simon Cook (CEO, LIONS), poručio je: „Prvi krug ocenjivanja, koji utvrđuje uži izbor za nagrade Cannes Lions, ključan je. Okupili smo vrhunsku postavku izuzetnih talenata i stručnjaka iz celog sveta koji unose mnogo predanosti i stručnosti u važan zadatak koji obavljamo. Želio bih da izrazim svoju zahvalnost za njihov naporan rad u odabiru projekata koji će biti izdvojeni i nagrađeni na festivalu ove godine.“

Ceo popis članova žirija pogledajte na zvaničnim stranicama: canneslions.com/awards/jury, a sve informacije o festival dostupne su na canneslions.com.

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.