Hrvatska: Pada gledanost televizije, a raste čitanost žute štampe

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Apr.2013, 14:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Hrvatska: Pada gledanost televizije, a raste čitanost žute štampe

ADVERTISER-SERBIA.COM / ZAGREB - Presscut i Medianet predstavili su novu metodu praćenja medija koja istovremeno prati društvene mreže, portale i komentare na portalima >>> (Ključne reči: direktorica Darja Kupinić Guščić; istraživanja; media research; istraživanje medija; televizija; TV; novine; portali; štampani mediji; magazini; žuta štampa; marketing)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.